فرماندار دره‌شهر گفت: با تلاش ستاد بحران و همکاری مردم علی‌رغم بارش شدید باران تاکنون هیچ‌گونه بحرانی در شهرستان دره‌شهر رخ نداده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۱۳
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، هوشنگ طاهری  گفت: با تلاش ستاد بحران و همکاری مردم علی‌رغم بارش شدید باران تاکنون هیچ‌گونه بحرانی در شهرستان دره‌شهر رخ نداده و تمامی راه‌های مواصلاتی به راه‌های روستایی و عشایری باز بوده و مشکلی دراین‌خصوص نداشته‌ایم.

 

وی افزود: باتوجه‌به پوشش بالای گیاهی و حفر چاله در منطقه کبیرکوه به‌عنوان حوزه آبریز شهرستان، آبگیرهای پایین‌دست سراب در حالت نرمالی قرار دارند؛ همچنین با همکاری میراث‌فرهنگی، اداره عشایری، بخشداری و دهیاری‌ها هشدارهای لازم به گردشگران و عشایر اعلام و جابه‌جایی آنها از کانون خطر انجام‌گرفته است.

 

فرماندار دره‌شهر گفت: در سطح شهر نیز با همکاری شهرداری پیش از بارش مسیل‌ها لایروبی شد و هم اکنون نیز این اداره برای هرگونه آب‌گرفتگی معابر در آماده‌باش است، ضمن اینکه اداره گاز، هلال‌احمر، آب و فاضلاب، اداره برق، راهداری، اورژانس، شبکه بهداشت، بیمارستان و دیگر ادارات ستاد بحران تا پایان بارش آماده مقابله با هرگونه بحران احتمالی در شهرستان هستند.

ارسال نظرات