محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید عیوض صادقی برگزار شد

همزمان با ماه ضیافت الهی، محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید «عیوض صادقی» برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۸۷
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷

محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید عیوض صادقی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محفل نورانی انس با قرآن کریم با برنامه تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاریان ممتاز بین‌المللی و سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار در منزل شهید «عیوض صادقی» برگزار شد.

در این مراسم جناب سرهنگ علی پناهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در این ماه، با اشاره به فضائل و برکات ماه مبارک رمضان و نزول قرآن کریم و آیات الهی در این ماه بر قلب پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) به شرح عظمت وجودی قرآن کریم پرداخته و با اشاره به آیات قرآن کریم، تدبر و تامل در معانی آیات قرآن را به خصوص در این ماه خواستار شدند.

 

وی بیان کرد: قرائت و تفسیر کلام وحی و سپس عمل به آن راه رستگاری و کسب سعادت دنیا و آخرت است.

 

سرهنگ پناهی افزود: قرآن نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشت و زندگی و سیره رزمندگان و شهدا در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر اساس آموزه‌های قرآنی شکل گرفته بود.

 

وی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت بر اساس آیات جهاد و شهادت به مقابله با دشمنان استکباری پرداخته‌اند، بیان کرد: نقش قرآن و پروردگار که دست یاری‌اش همواره پشتیبان شهدا و رزمندگان اسلام بود، در دوران ها و حوادث انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده است.

 

قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز بین المللی و تجلیل از خانواده معظم شهید از دیگر برنامه های این محفل نورانی بود. این محفل انس با قرآن در محضر شهدا هر روز بعد از ظهر در منزل یک شهید با حضور خانواده شهدا برگزار می شود.

 

خبرنگار:مهدی بیگ زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار