بردسکن یکپارچه و پرشور صحنه همدلی با فلسطین شد+تصاویر و فیلم

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در بردسکن برگزار شد و شهروندان مسلمان و روزه‌دار این شهرستان صحنه‌های ناب از شکوهِ همبستگی ملی، بیداری و همدلی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۶۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از بردسکن، قشرهای مختلف مردم روزه‌دار، ولایتمدار، انقلابی، دشمن شناس و همیشه در صحنه بردسکن امروز همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان به صورت گسترده در این آیین یکبار دیگر با مردم مظلوم سرزمین های اشغالی فلسطین ابراز همدردی کردند.

امروز مردم همیشه در صحنه بردسکن به میدان آمدند تا بار دیگر با لبیک به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شرکت در راهپیمایی روز قدس حماسه ای از جنس غیرت و همدلی خلق کنند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر تروریست نفرت و انزجار شدید قلبی خود را از رژیم جعلی، غاصب، نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی و جنایت های ضدبشری و غیرانسانی آنان علیه ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی‌های روز قدس بردسکن که در همه بخش‌های این شهرستان برگزار شد پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی حاوی انزجار از وقایع سرزمین‌های اشغالی فلسطین نیز در دست داشتند.

شهروندان کنندگان در راهپیمایی‌های امروز روز قدس در دربردسکن حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان جهان اعلام کردند.

روز قدس در کلام شرکت کنندگان در راهپیمایی بردسکن

یک دانشجوی شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در شهر شهر آباد بردسکن گفت:روز جهانی قدس یک رویداد تاریخی و اثرگذار است که یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین از سوی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی مطرح و شکل گرفته است.

حسین هنرور هم دیگر شهروند بردسکنی در بردسکن با اشاره به بخشی وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس دفاع از انسانیت است.

وی بیان کرد: همه شرکت کنندگان در آیین راهپیمایی روز قدس، برای هدف مشترک آزادی قدس شریف حاضر می شوند و اینجا ودر امروز هیج رنگ سیاسی دیده نمی شود وهمه یک دل به میدان آمده اند.

وی خاطرنشان کرد: در راهپیمایی روز قدس یکپارچه شکوهی از جنس همبستگی پدید آورند و موجی از امید و شور به راه افتاد.

یک دانش آموز شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در شهر بردسکن حضور در این آیین را پایداری و وفاداری به آرمان های انقلاب و امام، ولایت پذیری و استقامت در دفاع از فلسطین دانست.

محمد پور ابرازامیدواری کرد:قدس شریف با گام های استوار و مشت های گره کرده امت فهیم و همیشه در صحنه کشورمان و دیگر آزادی خواهان جهان آزاد شود.

یک بانوی خانه دار شرکت کننده در راهیپمایی روز قدس هم گفت:روز قدس زمان انسجام میان همه ملل برای حمایت از فلسطین به عنوان پاره تن اسلام است.

خانم خواجوی دیگر بانوی طلبه در شهرستان افزود: افزود:روز قدس شعار مردم و راهپیماییان حول یک محور می چرخد در این آیین فریادها و انزجار به سوی دشمنی مشترک و غده ای سرطانی به نام رژیم غاصب و ظالم صهیونیست است.

راهپیمایی یوم الله جهانی قدس با شعار « روز جهانی قدس از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار » روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان المبارک با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم روزه‌دار، متدین، انقلابی و غیور شهرستان بردسکن و در دو بخش انابد و شهر آباد هم برگزار شد.

در جمع شرکت کنندگان اعضای شورای اداری وتامین ، فرماندار وامام جمعه ، نیروهای نظامی وانتظامی وخانواده های معظم شهدا وایثارگران شرکت داشتند.

راه پیمایی امروز بردسکن از میدان توحید آغاز شد وتا مصلای نماز جمعه ادامه داشت.

در مقابل مصلای نماز جمعه با قرائت قطعنامه سراسری این روز ، پرچم های امریکا واسرائیل به آتش کشیده شد ودرادامه به سخنان حجت الاسلام امینی امام جمعه بردسکن گوش فرا دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار