مقام معظم رهبری شهادت مستشاران نظامی را نعمتی از جانب خداوند دانست

امام جمعه سرخه گفت: طوفان الاقصی باعث شد که چهره واقعی اسرائیل کودک کش در سطح جهان شناخته و وحدت میدان ها و ملل شکل گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۶۲
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کنسول گری و شهدای چابهار با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه با مداحی جعفرغلام و برنامه های دیگر به همت هیئت رزمندگان سیدالشهداء سرخه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در این هیئت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اشرف با بیان اینکه حمله به سفارت ایران در سوریه از آن جهت که سفارت یک کشور، خاک آن کشور است؛ در واقع تجاوز به خاک ما بود، اظهار کرد: حادثه تروریستی چابهار از آن جهت قابل توجه است که منطقه بلوچستان به دلیل اقدامات زیرساختی و تحولی و ایجاد اشتغال روبه رشد و پیشرفت است و دشمن از این موضوع ناراحت و به دنبال ایجاد موج نارضایتی و اختلاف سنی و شیعه در این منطقه است.

او افزود: دشمن بنیادگرایی مذهبی جمهوری اسلامی را علت دشمنی خود اعلام  کرده است درحالی که در ادعا و ظاهر بنیاد ترین حکومت در زمان حاضر اسرائیل است.

امام جمعه سرخه تصریح کرد: مقام معظم رهبری شهادت مستشاران نظامی را نعمتی از جانب خداوند دانست. طوفان الاقصی باعث شد که چهره واقعی اسرائیل کودک کش در سطح جهان شناخته و وحدت میدان ها و ملل شکل گیرد و امروز فلسطین کربلاست و باید کربلای زمان را دریابیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار