فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

شهدا مدال آوران حقیقی با پلاک هستند  

شهدا مدال آوران حقیقی با پلاک هستند

 
سردار رفیعی آتانی در آئین تجلیل از شهدای ورزشکار عنوان کرد: شهدا مدال آوران حقیقی با پلاک هستند. 
کد خبر: ۹۵۹۳۹۱۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

قزوین_ به گزارش بسیج، شامگاه گذشته آئین رونمایی از کتاب«مدال هایی از جنس پلاک» و تجلیل از شهدای ورزشکاران استان در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی لاله با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم با اشاره به تفاوت نگاه ورزشکاران با شهدای ورزشکار بیان کرد:تفاوت روشن تجلیل از شهدای ورزشکار این است که ورزشکار آرزو دارد بر روی سکو قرار گیرد و پرچم کشورش را به اهتزاز درآورد در حالی که شهیدان ورزشکار بین این آرزو و دیگر آرزوهایشان، آرزوی تحقق آرمان های ملتشان را انتخاب کردند همچنان که خانواده معزز شهدا و پدران و مادران گرانقدر شهدا دقیقا بین همین دو تفاضل آرزو زندگی کردند.

وی گفت: شهیدان برای به دست آوردن شهادت آرزو داشتند و آن را به دست آوردند همچنان که شهید به آرزویش رسید، خانواده و پدر و مادر شهید این آرزو را از دست می داد و هر دو نوع زیباست.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: شهیدان ورزشکار عزیز ما که مجموعه ای از خاطراتشان را در کتاب «مدال هایی از جنس پلاک ثبت شده یک بُعد نو به دو بُعد ورزش افزودند که این امر مایه ماندگاری آنها شد و لازم است ورزشکاران و جوانان عزیز به آن توجه نمایند.

وی عنوان کرد: ورزشکار یک بُعد قوت جسمانی خود را به میدان ورزش می آورد و یک بعد مقاومت خود را به میدان می آورد و قدرت جسمانی و لحظه طلایی که مقاومت می کند تا میدان را به دست آورد و کمتر از ثانیه ای می تواند بُعد دوم را به رخ بکشد تا مدال را به دست آورد اما شهدای ورزشکار علاوه بر بُعد جسمانی و مقاومت خود، بُعد سوم را به ورزش اضافه کردند که آرمانخواهی ملت بود.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: شهدا مدال آوران حقیقی با پلاک هستند. ورزشکاران شکوه حریفشان و تیم رقیبشان و حتی شکوه کشوری که در ورزش قدرت دارد، مورد توجه قرار می دهند و شهدای عزیز ما یک شکوه بزرگتر از این را دیدند که مسیر حق و آرمان ملت بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار