خبرهای داغ:

مراسم دهمین سالگرد شهدای گمنام و شهید حسین حاجی زادگان در هندیجان

مراسم دهمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام و شهید حسین حاجی زادگان با شرکت قشرهای مختلف مردم هندیجان همراه باقرائت قرآن و مداحی و ایستگاه صلواتی برگزار .
کد خبر: ۹۵۹۷۹۴۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان، مراسم دهمین سالگرد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام و شهید حسین حاجی زادگان با همت هیات میثاق با شهدا و ناحیه هندیجان با حضور فرماندار، جانشین ناحیه و قشرهای مختلف مردمی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان برادر و خواهر و خادمین شهدا برگزار شد.

جانشین ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار حجت الله شیرعلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک آغاز دهه کرامت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) از تلاش برگزار کنندگان مراسم سالگرد شهدای گمنام و شهید حسین حاجی زادگان تقدیر و تشکر نمود .

سروان پاسدار حجت الله شیرعلی بیان داشت : در برج ۲ سال ۱۳۹۳ شهدای گمنام و شهید حسین حاجی زادگان با شکوه و استقبال مردم و مسئولان و بسیجیان در هندیجان تشییع و خاکسپاری شدند که هر ساله این روز ارزشمند مراسم سالگرد گرفته می شود.

شیرعلی افزود : به مناسبت یاد شهدا و دهه کرامت بیش از ۸۰ بسته معیشتی باهمت خیرین و گروه جهادی شهید نصراله گشتیل پایگاه شهید سالم قجری حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی در میان خانواده های محروم هندیجان توزیع شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار