عزاداری مردم خوشاب در سوگ شهدای خدمت+عکس

در پی حادثه تلخ و جانسور شهادت خادم جمهور و هیئت همراه، مردم ولایت مدار و بصیر شهرستان خوشاب در شهرها و روستاهای این شهرستان به سوگواری و عزاداری پرداختند.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۴۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خوشاب، امام جمعه خوشاب در مراسمی که با حضور فرماندار، مسئولین، فرماندهان و مردم شهرستان در مسجد گلشن شهر سلطان آباد برگزار شد اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی فردی خستگی ناپذیر و مصداق بارز مدیر جهادی بوده که توانسته با وجود تمامی مشکلات و دست اندازهای فراوان در پیش روی خود در عرض 3 سال تحولات مهمی را رقم بزند.
حجت الاسلام مرتضی تیجانی افزود: یکی از بارزترین صفات آیت الله رییسی ذوب در ولایت بودن ایشان است که همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهیدگونه زیست و سپس شهادت نصیبش شد و زندگی جهادی خود را در مسیر خدمت به مردم و مستضعفان انقلاب اسلامی دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: بی شک حضور گسترده و عظیم مردم ایران در شهر های تهران، تبریز، قم و مشهد نشان از مقبولیت و مشروعیت عملکرد این عزیزان در بین مردم دارد و این که رهبر معظم انقلاب افزود که علاوه بر حمایت از این دولت،تمجید نیز میکنم حرف درستی است و این در استقبال مردم از شهدای خدمت کاملا مشهود بود.
تیجانی از تمام مردم شهرستان که در این چند روز در راستای گرامی داشت و بزرگداشت شهادت رییس جمهور مردمی کم نگذاشتند و حتی با حضور خود در مراسم تشییع این انسان بزرگ حاضر شده بودند تشکر کرد و آرزوی توفیق و پیشرفت روز افزون برای شهرستان و کشور ایران اسلامی داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار