خبرهای داغ:
الگو باشیم |

عضو تیم ملی تکواندوی ناشنوایان: با هر مدال برای موفقیت بیشتر راغب‌تر شدم

عضو تیم ملی تکواندوی ناشنوایان گفت: تقاضا و خواسته ما این است که مسئولان امکانات و سالن‌های ورزشی بیشتری مهیا کنند.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۲۴
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

فاطمه درشتی، عضو تیم ملی تکواندوی ناشنوایان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: از آنجاکه پدرم مربی کشتی آزاد هستند و همواره بنده و خواهرم را به انجام ورزش و خصوصا فعالیت در رشته تکواندو تشویق می‌کردند، به فعالیت ورزشی در این رشته ترغیب شدم. 

این عضو تیم ملی تکواندوی ناشنوایان بیان کرد: با گرفتن هر مدال در مسابقات استانی، ملی و‌ بین‌المللی بیشتر و بیشتر مصمم شدم تا به قله موفقیت نزدیک‌تر شوم. 

 وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ مقام سوم را در مسابقات جهانی که به میزبانی ایران برگزار شد کسب کردم، گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز مقام نخست کشوری را در رشته خود کسب کردم. همچنین در مسابقات آسیایی قرقیزستان نیز حضور پیدا کردم.

 درشتی با بیان اینکه از مسئولان انتظار می‌رود حداقل امکانات را همچون همیشه برای ورزشکاران فراهم کنند، اظهار کرد: متاسفانه اخیرا برای تمرین در سالن‌های ورزشی شهرمان(بهارستان) مشکل داریم و باید سانسی در اختیارمان باشد که بتوانیم تمرین کنیم. 

عضو تیم ملی تکواندوی ناشنوایان کشور ابراز امیدواری کرد: اگر امکانات و سالن‌های ورزشی برای بنده و دیگر بانوان توانمند و ورزشکار مهیا شود آنها می‌توانند به موفقیت دست یابند و در رشته‌های مختلف ورزشی بدرخشند. 

درشتی گفت: تاکنون افتخار همکاری با گروه‌های جهادی برایم مهیا نشده اما همیشه به عنوان یک‌ ورزشکار سعی کردم در امور خیر پیشقدم شده و تاجایی که می‌توانم در کمک‌رسانی به اقشار ضعیف همکاری کنم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار