خبرهای داغ:
الگو باشیم |

ووشوکاری که در فعالیت‌های خیریه نیز دستی بر آتش دارد

در شهر آبی بگلو استان اردبیل با همکاری دیگر دوستان، به اقشار ضعیف و نیازمند تاجایی که بتوانیم، کمک مالی می‌کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۵۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

یوسف صبری، قهرمان جهانی رشته ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به همکاری خود با گروه‌های جهادی برای کمک‌رسانی به مناطق محروم اظهار کرد: در شهر آبی بگلو استان اردبیل با همکاری دیگر دوستان، به اقشار ضعیف و نیازمند تاجایی که بتوانیم، کمک مالی می‌کنیم. 

 

وی با اشاره به فعالیت‌های شیانه‌روزی خود در رشته ورزشی ووشو برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی افزود: در حال حاضر با موسسه خاصی برای کمک‌رسانی فعالیت ندارم اما با خیرین‌ دیگری که در شهرستان حضور دارند برای رضای خداوند و کمک به همشهریان به قصد قربت همکاری می‌کنم. 

 

این‌قهرمان جهانی رشته ووشو با بیان اینکه از سال ۹۳ عضو تیم ملی ووشوی کشور هستم، افزود: تاکنون مدالهای مختلفی در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کردم از جمله مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۶ بلغارستان، در مسابقات ۲۰۱۷ روسیه و ۲۰۱۹ چین طلای مسابقات آسیایی و در سال ۲۰۲۲ طلای مسابقات جام جهانی و سال ۲۰۱۸ نیز در کشور چین طلای مسابقات جوانان آسیا را بدست آوردم. 

 

صبری درباره انتظارش از مسئولان نیز عنوان کرد: ورزشکاران، الگوی دیگر افراد جامعه هستند لذا اگر مورد حمایت مالی و مادی مسئولان قرار گیرند، همین امر، انگیزه‌ای می‌شود تا آنها و خصوصا جوانان و نوجوانان نیز به سمت ورزش کشیده شوند و زندگی خود را وقف ورزش حرفه‌ای کنند. 

 

وی گفت: از کودکی به رشته‌های رزمی علاقه داشتم و مدتی در. شته کیک بوکسینگ فعالیت می کردم اما پس از آن دیدم در ووشو نیز استعداد دارم و کم کم جذب این رشته شدم و توانستم ظرف ۲ سال به عضویت تیم ملی جوانان و سپس بزرگسالان را برسم. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار