فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ خبر داد؛

اعزام ۲ هزار نفر از ساوجبلاغ به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ از اعزام ۲ هزار زائر از شهرستان ساوجبلاغ به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در مراسم سالگرد رحلت وی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۷۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) و تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور کشورمان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی، گفت: امام خمینی بدون شک یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در تاریخ معاصر کشورمان و در سراسر دنیا بود.

اعزام ۲ هزار نفر از ساوجبلاغ به مرقد مطهر امام(ره) در سالگرد رحلت ایشان

وی افزود: امروز در سراسر عالم، مشتاقان مکتب امام راحل در حال افزایش است، اتفاقاتی که در جهان در حال وقوع است نشان از زنده بودن حرکت انقلابی امام(ره) دارد و امروز این انقلاب با رهبری امام خامنه ای، در حال تداوم و تعالی است.

علیزاده با اشاره به اینکه شهید راه خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و  همراهان ایشان، مجاهدانه برای تحقق اهداف انقلاب که خدمت به مردم عزیزمان هست، تلاش کردند و در راه خدا و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی به شهادت رسیدند، اظهار داشت: ایشان به معنای واقعی کلمه شاگرد مکتب امام خمینی(ره) بودند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت‌.

وی تصریح ‌کرد: در این حادثه تلخ ملت ایران خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد، اخلاص نکته‌ی مهمی است که از خصوصیات شاگردان مکتب امام خمینی(ره) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام ۲ هزار نفر از زائران و مشتاقان مرقد مطهر امام خمینی(ره) جهت شرکت در مراسم سالگرد رحلت وی، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده، تعداد ۴۵ دستگاه اتوبوس، جهت اعزام زائران در روز ۱۴ خرداد، در ساوجبلاغ خدمت‌رسانی خواهند کرد.


وی در پایان گفت: به روح بلند و ملکوتی امام خمینی(ره) و همه ی شهداء درود و صلوات می‌فرستیم و آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند متعال خواستاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار