با هدف بازدید و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی؛

وزیر کشور به کردستان سفر می‌کند

در راستای تقویت پیوند‌های میان دولت و استان‌ها و تمرکز بر توسعه زیرساخت‌های حیاتی، احمد وحیدی وزیر کشور امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳، سفری کاری به استان کردستان انجام خواهد داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۵۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، در راستای تقویت پیوند‌های میان دولت و استان‌ها و تمرکز بر توسعه زیرساخت‌های حیاتی، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز شنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۳، سفری کاری به استان کردستان انجام خواهد داد، این سفر باهدف بازدید و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی و همچنین دیدار و تعامل با نخبگان و مردم شریف کردستان برنامه‌ریزی شده است.

سفر یک‌روزه وزیر کشور به همراه استاندار کردستان شامل بازدید از مجتمع فولاد کردستان در شهرستان بیجار و جلسه با نخبگان شهرستان بیجار خواهد بود.

در بخش دوم سفر، وزیر کشور به سنندج سفرکرده و در نشستی با فرمانداران شرکت خواهد کرد که محوریت آن برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است.

همچنین، وزیر کشور پروژه‌های مخابراتی شهرستان سنندج را به ارزش ۱۷۱ میلیارد تومان و شهرداری الکترونیک را به ارزش هفت میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد که این اقدامات بیانگر تلاش دولت برای ارتقای سطح دسترسی به خدمات الکترونیکی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

آخرین برنامه این سفر شرکت در مراسم گرامیداشت سید محرومان و شهدای خدمت در پیاده‌راه فردوسی سنندج است که نمادی از احترام و تجلیل از تلاش‌ها و فداکاری‌های شهدا برای خدمت به مردم است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار