امام‌جمعه مهران؛

امام خمینی (ره) پرورش‌یافته مکتب امام حسین (ع) است

امام‌جمعه مهران گفت: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین پرورش‌یافته مکتب امام حسین (ع) و دانش‌آموخته‌ترین شاگرد مکتب امام صادق (ع) در تاریخ اسلام بود.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۲۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالله امینی گفت: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین پرورش‌یافته مکتب امام حسین (ع) و دانش‌آموخته‌ترین شاگرد مکتب امام صادق (ع) در تاریخ اسلام بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) با پیاده‌سازی حکومت مبتنی بر تعالیم اسلامی در منظومه و رکن مستحکم ولایت اسلام مهجور و محجور را که همان اسلام سکولار و لیبرال بود را در قالب اسلام حقیقیِ نجات‌بخش و پویا به جهانیان معرفی کرد.

امام‌جمعه مهران گفت: اسلامی که امام خمینی (ره) معرفی کردند اسلامی ایمان باور، استکبارستیز، مظلوم یار، امیدبخش و کمال خواه است و جامعه‌ای که به این اسلام معتقد باشد مدینه فاضله‌ای است که به سعادت رسیده و از بند هرگونه ذلت سرزنش شده و استعمار و استثمار و هواهای نفسانی و شیطانی رها گردیده است. 
 

امینی گفت: حمله رژیم منحوس صهیونیستی به آوارگان رفح که هیچ سرپناهی جز چادر نداشتند و خود این رژیم منحوس آن منطقه را منطقه امن تعیین کرده بود باعث حیرت و شوک جهانیان شد اجساد زنان و کودکان تکه‌تکه شده و سوخته دنیا را شگفت‌زده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار