به همت بسیجیان شاندیزی انجام شد:

برپایی ۵ ایستگاه صلواتی ویژه گرامیداشت رحلت امام خمینی در شاندیز+ عکس

به همت بسیجیان بخش شاندیز در ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و در راستای گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، ۵ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف بخش شاندیز جهت پذیرایی از عموم مردم برپاشد.
کد خبر: ۹۶۰۴۱۷۸
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز،  همزمان با سی و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و در راستای گرامیداشت نام و یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) و ۴ پایگاه مقاومت بسیج بخش شاندیز، تعداد ۵ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف بخش شاندیز جهت پذیرایی از عموم مردم در این ایام برپا شد.

بنابراین گزارش؛ در ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) تعداد ۵ ایستگاه بعد از پل چهل بازه در شاندیز با هدف ایجاد حال و هوای ایام رحلت امام راحل(ره) در بخش شاندیز بر پاشد.

این ایستگاه های صلواتی به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه(ع) در شهر شاندیز، پایگاه های مقاومت بسیج؛ شهید مدنی روستای حصار سرخ، شهید «دستغیب» روستای سرآسیاب، شهید «هاشمی نژاد» و شهید «شوشتری» در شهر شاندیز به مدت ۲ روز با شربت، بیسکوییت، چای، خرما و میکادو در نقاط مختلف شهر شاندیز پذیرای عموم مردم بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها