شرکت بیش از ۶۵ هزار دانش‌آموز لرستان در آزمون‌های نهایی

سرپرست آموزش‌ و پرورش لرستان از شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر دانش‌آموز استان در آزمون‌های نهایی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۹۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، یونس بهاروند امروز در جلسه ستاد آزمون آموزش‌ و پرورش که در دفتر مدیرکل و با حضور اعضا، روسا و مدیران مناطق و شهرستان‌ها به‌صورت وبیناری برگزار شد، گفت: با تلاش همکاران، امتحانات در شرایطی رضایت‌بخش و منظم در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه در ۲۰۹ حوزه امتحان نهایی ۶۵ هزار ۷۰۰ دانش‌آموز متوسطه دوم لرستانی در آزمون‌های نهایی خود شرکت می‌کنند، ادامه داد: ۲۶ حوزه تصحیح برای امتحانات نهایی تجهیز و راه‌اندازی شده که دبیران تصحیح‌کننده اوراق با گرفتن ابلاغ، با دقت برگه‌های امتحانی را تصحیح و در سامانه مربوط بارگذاری می‌کنند.

 

سرپرست آموزش‌ و پرورش لرستان افزود روزانه آخرین وضعیت برگزاری و تصحیح امتحانات در استان رصد و ارزیابی می‌شود و بر همین اساس، حوزه تصحیح امتحانات پلدختر با بیشترین تصحیح اوراق و بارگذاری در سامانه، پیشتاز است.

 

شاهین بیرانوند، رئیس سنجش و پایش تحصیلی آموزش‌ و پرورش لرستان نیز با بیا اینکه تاکنون مشکلی در حوزه‌های امتحانی گزارش نشده است، اظهار کرد: ضرورت دارد دانش‌آموزان به زمان آزمون توجه کنند و تا قبل از بسته شدن درهای محل برگزاری آزمون، در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها