بصیرت و آگاهی، لازمه انتخابات شایسته انقلاب و نظام اسلامی است

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر گفت: مردم برای حضور در انتخابات پیش رو باید با بصیرت و آگاهی کامل وارد میدان شوند، فردی که سکان دولت را در دست می گیرد باید خدمتگزار ملت باشد.
کد خبر: ۹۶۰۴۵۵۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، سردار رسولی در نشست هم اندیشی قرارگاه جهاد تبیین که با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر مشهد برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اهمیت حضور پر شور مردم در انتخابات در این برهه حساس از کلیه فرماندهان گردان های امام حسین (ع) انتظار است با استفاده از تمام توان خود نسبت به حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند.

وی افزود: یکی از وظایف ذاتی بسیج خدمت کردن به مردم است، دعوت همگانی برای شرکت در انتخاب فردی که قرار است در امور کشور سهیم باشد در اولویت ماموریت بسیج قرار دارد.

در ادامه این نشست محمد سالاری، معاون سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این انتخابات بیان کرد: انتخابات پیش رو اگر با شکوه و عظمت برگزار شود و مردم با آرای بالا رئیس جمهور آینده را انتخاب کنند دستاورد بزرگی برای ملت ایران رقم خواهد خورد و انعکاس این انتخابات پیام های مهمی برای کشور های متخاصم جمهوری اسلامی خواهد داشت.

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی در طول عمر انقلاب و اقدامات و خدمات اثر گذار دولت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی نقش تعیین کننده ای در حضور پر شور مردم و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی  دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار