خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی:

مهمترین ویژگی شهید رئیسی اخلاق‌مداری بود

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین ویژگی شهید رئیسی اخلاق‌مداری وی بود شاید به خاطر همین اخلاقش به او مظلوم می‌گویند.
کد خبر: ۹۶۰۴۶۳۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
مهمترین ویژگی شهید رئیسی اخلاق‌مداری بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حاجی‌بابایی در آئین پاسداشت «هنر خدمت» در مجتمع شهید آوینی همدان با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) و شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه با بیان خاطراتی از دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان در عملیات والفجر ۸ در سد گتوند شوشتر که محل غواصی بود، طوماری جمع کردند که با خون خود امضا کردند که آیت الله موسوی همدانی هم در این عملیات حضور داشت.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید مسلمیان، شهید معلم همدانی و شهید هاشمی که از دانش‌آموزانی همدانی و از افتخارات استان محسوب می‌شود، گفت: حدود ساعت ۳ صبح با سرمای شدید زمستان غواص‌ها در آب عملیات می‌کردند؛ انقلاب به راحتی به دست نیامده است و برای آن هزینه داده‌ایم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  شهید رئیسی را از ۲۰ سالگی می‌شناختم زمانی که من رئیس آموزش و پرورش اسدآباد بودم و آقای رئیسی دادستان بود، عنوان کرد: مهمترین ویژگی شهید رئیسی اخلاق‌مداری وی بود شاید به خاطر همین اخلاقش به او مظلوم می‌گویند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در طول زندگی خود برای این مردم و کشور کار کرد، تأکید کرد: شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان از جنس شهید سلیمانی بودند.

حاجی بابایی مطرح کرد: همه ملت ایران به خاطر شهید رئیسی ناراحت شدند چراکه مصیبت بزرگی بود اما یک نکته مثبت در کنار این مصیبت‌ها وجود دارد و آن این است مردم ما یک بار دیگر دیدند که تعداد مسئولین خدمتگذار ما بسیار هستند و برخی هم این مهم را نمی‌فهمند و بعد از اتفاقاتی همچون شهادت سردار سلیمانی یکبار دیگر چشم‌ها شست و شو داده می‌شود.

وی تأکید کرد: شهید رئیسی خود را همدانی می‌دانست و عشق عجیبی به شهدای همدان و مردم همدان داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی زیباترین سخنرانی خود را در سال ۹۷ در سالگرد عملیات رمضان مبنی بر اینکه «ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم و ...» در همدان ایراد کرد، اما ما نتوانستیم این سخنرانی قدرتمندانه را در دنیا انتشار دهیم، گفت: شهید سلیمانی با این سخنرانی طوفانی هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را به هم زد.

وی با بیان اینکه ویژگی شهید سلیمانی این بود که هر آنچه داشت فدای انقلاب، اسلام و مردم کرده بود و هیچ چیز برای خود نخواست، عنوان کرد: هر کس اینگونه باشد مانند شهیدان رئیسی، امیر عبداللهیان، آیت الله آل هاشم از جنس شهید سلیمانی است.

حاجی بابایی با بیان اینکه آیت الله آل هاشم آنقدر با مردم نزدیک بود که وقتی در بازار راه می‌رفت همه از او تقدیر می‌کردند و نگاه او به مردم بسیار زیبا بود، ابراز کرد: ما آمده‌ایم که همه مردم را دوست داشته باشیم این رسم پیامبران است.

وی با اشاره به مخاطب‌شناسی شهید سلیمانی و با بیان اینکه شهید سلیمانی خطاب با آمریکا مقتدر بود و اما خطاب به ملت می‌گوید همه آنها فرزندان ما هستند، تصریح کرد: این نوع نگاه، نگاه پیامبرانه و دوست داشتنی و با محبت است و اگر کسی مردم را دوست نداشته باشد، نمی‌تواند برای هدایت او حرکت کند و متقابلا کسی به حرف او گوش نمی‌دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید رئیسی دوست داشت که همه کارهای مردم را انجام دهد، عنوان کرد: نتیجه صادق بودن و خدمت کردن اینگونه شهادت است و کلک زدن و دروغ گفتن و شعار بی ربط دادن نتیجه نخواهد داد.

وی با بیان اینکه دل مردم آینه است و مردم ما خوب می‌فهمند، خاطرنشان کرد: خدا در طول تاریخ  مردمی مانند مردم ایران خلق نکرده است.

حاجی بابایی با بیان اینکه نماد تفکر مردم شهید سلیمانی و شهید رئیسی است، گفت: هنرمندان همدان در این مراسم از یک کار هنرمندانه تقدیر می‌کنند و آن فدای اسلام شدن و قربانی مردم شدن است که نمی‌شود آن را با چیزی عوض کرد و شهید رئیسی خوش نام از دنیا رفت که نتیجه کار وی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار