خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام جوادی:

باید در عرصه روشنگری فضای گفتگو ایجاد کنیم

همدان-مدرس شبکه روشنگران فرهنگی استان همدان بر ایجاد فضای گفتگو کرسی آزاداندیشی در عرصه روشنگری تاکید کرد و گفت: حرکت عملیاتی یک کنشگر باید طبق نقشه راه بزرگان و امامین انقلاب اسلامي باشد.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۰۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
باید در عرصه روشنگری فضای گفتگو ایجاد کنیم

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت الاسلام مهدی جوادی در نشست تخصصی مدرس شبکه روشنگران فرهنگی استان همدان که با محوریت بازخوانی مولفه‌های نقشه راه طراز در اندیشه مترقی امامین انقلاب، جایگاه جهانبینی توحیدی در کنش‌گری طراز انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان و اعضای شبکه روشنگران بسیج شهرستان بهار در سالن اجتماعات سپاه ناحیه بهار برگزار شد، با اشاره به دیدگاه فرمانده کل قوا بسیج را بزرگترین شبکه فرهنگی اجتماعی و نظامی در جهان عنوان و اظهار کرد: بسیج یک شبکه عظیم جهانی است و آگاهی نسبت به کار شبکه‌ای باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در شبکه‌سازی خروجی کار باید سلسله هم افزا و هماهنگ باشد، افزود: استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت در ایجاد شبکه‌سازی بسیار موثر و کار سازنده است و این شبکه‌سازی برای رسيدن به یک هدف مشترک حائز اهمیت است و با هم افزا و هماهنگ بودن شبکه‌های روشنگران بسیج در میدان عمل باید کارساز باشد.

مدرس شبکه روشنگران فرهنگی استان همدان بر ایجاد فضای گفتگو کرسی آزاد اندیشی در عرصه روشنگری تاکید و تصریح کرد: حرکت عملیاتی یک کنشگر باید طبق نقشه راه بزرگان و امامین انقلاب اسلامي باشد و در این راستا باید دنبال نقشه راه طراز باشیم.

وی مشخص کردن حرکت نقشه راه هدف و چشم انداز، خط سیر حرکت، فهم دائمی و درست در حرکت، رصد دائمی از حرکت را از ویژگی‌های نقشه راه طراز برشمرد.

جوادی همچنین در این جلسه به نحوه آرایش تبیینی برای ایران پس از شهید جمهور اشاره کرد و توضیحاتی را در راستای چگونگی عمل صالح و کنش مطلوب در انتخابات جمهور براساس اندیشه مترقی امامین انقلاب ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار