خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

با تلاش‌های دیپلماسی دولت سیزدهم، امروز ایران اسلامی عامل ثبات در منطقه است

حجت الاسلام کمالی، به خدمات ارزشمند دولت مردمی سیزدهم در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی عامل ثبات در منطقه است و اینها نشأت گرفته از تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم در سطح ملی و بین‌المللی بود.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۹۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان امروز در گردهمایی ائمه جمعه و استادیاران صالحین خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: رویکردها نشان می دهد به برکت دکترین ولایت در سطح داخلی، منطقه و بین‌المللی با قدرت جمهوری‌ اسلامی تمدن نوین اسلامی و نظم نوین جهانی با محوریت ایران در حال شکل‌گیری است.

حجت‌الاسلام کمالی به شرارت‌ها و توطئه‌های استکبار و دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به خاک جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه انجام شد که رزمندگان اسلام با این علملیات مقتدرانه پاسخ محکمی به اسرائیل دادند.

وی بیان کرد: حقیقتا عملیات وعده صادق معادلات جهان را به نفع دنیای اسلام تغییر کرد و منجر به بیداری اسلامی در دنیا شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: در شب عملیات وعده صادق، آمریکایی‌ها برای مقابله با ایران رسما وارد منطقه شدند و به کمک رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشورهای منطقه را به کمک گرفتند اما توان مقابله با رزمندگان اسلام را نداشتند.

حجت‌الاسلام کمالی افزود: عامل عظمت و عزت ایران اسلامی پیوند امت با ولایت است که این مهم معجزه می‌کند و عامل موفقیت است.

وی به خدمات ارزشمند دولت مردمی سیزدهم در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی عامل ثبات در منطقه است و اینها نشأت گرفته از تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی در سطح داخلی، منطقه و بین‌المللی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: دشمنان ایران با استفاده از ابزار رسانه بدنبال کم اهمیّت جلوه دادن پیشرفت‌ها و جایگاه عزتمندانه جمهوری اسلامی در دنیا هستند و امروز جریان انحرافی لیبرال دموکراسی از ابزار توهم و رسانه برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام کمالی بر ضرورت پرداختن به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: امروز باید با هوشیاری و با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو نقشه‌های دشمنان و معاندان را خنثی کنیم و شخصی در تراز ارزش‌های انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی با استفاده از شاخصه‌های رهبر معظم انقلاب انتخاب کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار