خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام شرنجانی:

کار تربیتی باید از سن‌های پایین شروع شود

همدان- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه کار تربیتی بلند مدت صورت می‌پذیرد، گفت: کار تربیتی باید از سن‌های پایین شروع شود.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۱۹
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
کار تربیتی باید از سن‌های پایین شروع شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مهدی شرنجانی در آیین افتتاحیه کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی(ع) که در کانون قرآن شهر مریانج برگزار شد، اظهار کرد: در مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) مادرانی شرکت می‌کنند که آرزوی داشتن فرزند دارند و با این نیت وارد این مراسم می‌شوند.

وی با بیان اینکه بعد از مراسم شیرخوارگان باید برنامه تربیتی مستمر برای مادران داشته باشیم، گفت: در همین راستا نهضت بانوان و دختران حاج قاسم تشکیل شده‌است و برنامه‌های ویژه این دو قشر برنامه‌ریزی شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه باید برای مادران و شیرخوارگان به صورت مستمر کار تربیتی  تدارک ببینیم چرا که کار تربیتی توسط مادران انجام می‌شود و کار تربیتی بلند مدت صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: کار تربیتی باید از سن‌های پایین شروع شود.

وی با تأکید بر اینکه تا لحظه جدایی روح از جسم انسان به تربیت نیاز دارد، خاطرنشان کرد: بعد تربیت نباید به مراسم شیرخوارگان محدود شود و باید خانواده‌ها را در تربیت دخیل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار