مثبت سوژه//

روایت خانواده‌ای که «گروه جهادی» تشکیل دادند

زنجان_گروه جهادی «از نسل سلمان تا نسل سلیمانی» که متشکل از یک خانواده ۴ نفره و جوانان و نوجوانان تکواندوکار است، با حضور در چهارمین دوره از جشنواره ملی جهادگران، توانست حائز رتبه سوم در بخش تخصصی این جشنواره شود.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۴۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

روایت خانواده‌ای که «گروه جهادی» تشکیل دادند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛گروه جهادی «از نسل سلمان تا نسل سلیمانی» که متشکل از یک خانواده ۴ نفره و جوانان و نوجوانان تکواندوکار است، با حضور در چهارمین دوره از جشنواره ملی جهادگران، توانست حائز رتبه سوم در بخش تخصصی این جشنواره شود.

 مجید بهرامی ؛مدیر گروه جهادی نسل سلمان درگفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های گروه جهادی ما در قالب‌های مختلف و در روستاهای محروم کشور انجام می‌شود، گفت: اعضای گروه جهادی نسل سلمان تا نسل سلیمانی در حقیقت ورزشکاران تکواندوکار هستند و با محوریت یک باشگاه ورزشی، انواع خدمات عمرانی، آموزشی و فرهنگی را در مناطق محروم روستایی انجام می‌دهند.

 

 مدیر گروه جهادی «از نسل سلمان تا نسل سلیمانی» انجام فعالیت‌های فرهنگی را جزء جدانشدنیِ کارهای این گروه جهادی دانست و افزود: تشکیل گروه سرود توسط بیش از دویست هنرجوی تکواندوکار و اجرا در روستاهای محروم و برنامه‌های مختلف ملی و استانی، تشکیل و اجرای تئاتر، اجرای پویش‌های کتاب‌خوانی در قالب سیر مطالعاتی، برپایی کلاس‌های مهارتی از جمله عکاسی،فتوشاپ، انیمیشن و...، از جمله فعالیت‌های این گروه جهادی است.

 

بهرامی از رتبه‌های این گروه جهادی در جشنواره‌ ملی جهادگران گفت و اظهار کرد: در بخش تخصصی با محوریت فرهنگی - اجتماعی جشنواره ملی جهادگران، رتبه‌ سوم را کسب کردیم و در مسابقات و جشنواره ملی سازندگی نیز برای نخستین بار، شرکت کرده‌ایم.

 

وی به بخش دیگری از فعالیت‌های گروه جهادی نسل سلمان تا نسل سلیمانی اشاره کرد و گفت: برپایی کارگاه‌های مشاوره خانواده، کلاس‌ خیاطی ویژه مادران و نیز دوره‌های دیگری که به اشتغال‌زایی مادران خانه‌دار کمک می‌کند، از دیگر فعالیت‌های ما به شمار می‌رود.

 

بهرامی با بیان اینکه ما گروه جهادی نسل سلمان تا نسل سلیمانی را به صورت خانوادگی تشکیل دادیم، خاطر نشان کرد: خانواده بنده از ابتدای کار جهادی همراه و کمک کار در فعالیت‌ها بوده‌اند و این پشتوانه خانواده رمز موفقیت ما بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار