جلسات هماهنگی ویژه برنامه های غدیر در سرخه برگزار شد

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه از برپایی نشست های هماهنگی بزرگداشت دهه ولایت با محوریت مسجد و محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۲۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای انجام مراسم های دهه امامت و ولایت و عید غدیر با حضور اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) برادران سرخه برگزار شد.

سیدابوالقاسم سیادت عضو شورای این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سال گذشته برنامه‌های این دهه با عشق و ارادت علاقمندان به امیرالمومنین (ع) در سطح محله و شهرستان سرخه با یاری پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولان شهرستانی به‌خوبی برگزار شد و یاد و نام علوی را به گوش جان و دل‌های مشتاق و علاقمندان ایشان رساندیم و امسال به استقبال غدیر دیگری می‌رویم و لازم است از این مناسبت به‌نحو مطلوب در راستای ترویج فرهنگ علوی بهره ببریم.

او افزود: در طول سال مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی فراوانی داریم که اگر از این فرصت‌ها خوب استفاده کنیم، دل‌ها و اذهان مردم آماده پذیرش مفاهیم بلند معنوی می‌شود و زمینه و بستر مناسب برای بیان و تبیین مفاهیم ارزشی فراهم می‌شود.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: در این راستا جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی برگزار و فضا سازی مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) ویژه دهه ولایت به همت نوجوانان و جوانان بسیجی انجام شد.

سیادت ادامه داد: همچنین جلسه هماهنگی پایگاه و مسجد علی بن ابیطالب (ع) با سادات محله شهرک امام در جهت برپایی ویژه برنامه در روز عید تشکیل شد.

همچنین همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت فضاسازی محله و پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه توسط نوجوانان بسیجی انجام شد.

همچنین با هدف تحقق مساله مسجدمحوری و محله محوری، عیادت از نمازگزار مسجد امام هادی (ع) سرخه با حضور امام جماعت، هیئت امنا و فرمانده این پایگاه مقاومت انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار