جشن بزرگ غدیرخم در سرخه برگزار شد

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برپایی ویژه برنامه جشن بزرگ غدیرخم همراه با تجلیل از سادات بسیجی در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۵۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه همزمان با دهه ولایت و امامت و باهدف بزرگداشت و تببیین اهمیت و جایگاه غدیر، فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه، به همت کارگروه فرهنگی انجام شد.

زهرا ادهم از اعضای کارگروه فرهنگی این پایگاه مقاومت بسیج ضمن تبریک عید ولایت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وقتی به سیره ائمه و پیامبر اکرم مراجعه می کنیم، در می یابیم که پیامبر و امیرمومنان و سایر ائمه با روز غدیر به عنوان یک عید برخورد و مسلمانان را به تبریک و تهنیت گفتن به یکدیگر دعوت کرده اند.

او افزود: عید غدیر از بزرگترین و مهم‌ترین اعیاد اسلامی و همچنین افضل اعیاد مسلمانان است و باید با برپایی جشن‌های گسترده و پرشور و برنامه های متنوع این روز را گرامی بداریم.

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه عنوان کرد: در این راستا با هدف بزرگداشت این ایام با برنامه ریزی انجام شده با مسجد محله، کلیه خواهران و برادران سید ساکن در محله شهرک امام سرخه در مسجد محله گردهم خواهند آمد و عموم مردم جهت تبریک عید با آن ها دیدن خواهند کرد.

ادهم خاطرنشان کرد: ویژه برنامه جشن بزرگ غدیرخم همراه با تجلیل از سادات بسیجی همراه با مولودی خوانی در پایگاه برگزار شد.

او ادامه داد: همچنین به مناسبت عید قربان، قربانی گوسفند و جمع آوری پول قربانی به مبلغ 50 میلیون ریال انجام و بین نیازمندان محله توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت توزیع شد.

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه یادآور شد: قرعه کشی صندوق قرض الحسنه پایگاه با همکاری جمعی از بسیجیان و اهدای ۶ وام 15 میلیون ریالی به ۶ نفر از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است به مناسبت عید قربان، توزیع گوشت قربانی به همت خواهران جهادی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر با همکاری کمیته امداد شهرستان سرخه به خانواده های نیازمند انجام شد.

همچنین جلسه قرعه کشی صندوق قرض الحسنه کوثر این پایگاه مقاومت در مسجد انصار همراه با وام دهی به دو نفر از اعضای صندوق هرکدام به مبلغ ۳۰ میلیون ریال همراه با نشست تبیینی با محوریت مشارکت در انتخابات برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار