خبرهای داغ:
به مناسبت عید سعید غدیر و ایام ولایت و امامت صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات انتخابی قهرمانی کشتی آزاد امید بسیج جام شهید احمد اللهیاری

برگزاری مسابقات انتخابی قهرمانی کشتی آزاد امید بسیج جام شهید احمد اللهیاری
مسابقات انتخابی قهرمانی کشتی آزاد بسیج در دو رده سنی جوانان و امید یادبود پهلوانان و سرداران شهید سردار احمد الهیاری و شهید مدافع حرم و شهدای خدمت برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۲۷۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲

قزوین_ به گزارش بسیج، مسابقات انتخابی قهرمانی کشتی آزاد بسیج در دو رده سنی جوانان و امید یادبود پهلوانان و سرداران شهید سردار احمد الهیاری و شهید مدافع حرم و شهدای خدمت برگزار شد.

این مسابقات به مناسبت عید سعید غدیر در سالن شهید بابایی در دورده سنی جوانان و امید با حضور ۱۳۰ کشتی گیر به صورت دوره ای برگزار گردید.

سرهنگ سید مهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به جایگاه ورزش از نظر اسلام و مقام معظم رهبری بیان کرد: ورزشکاران با اقتدا به امیرالمومنین و شهدا که قهرمانان واقعی اسلام هستند، می توانند در عرصه های بین المللی پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورند.

وی ضمن دعوت کشتی گیران و تماشاگران به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح گفت: امروز در پاسداشت خدمات رئیس جمهور شهید، بر همه ما واجب است تا هم در انتخابات شرکت کنیم و هم رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب نماییم.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، سرهنگ عبداللهی جانشین سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین برگزار شد.

در پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی و مدال توسط، مسئول معاونت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان و رئیس هیئت کشتی استان تقدیم شد و از کشتی گیر نونهال عضو تیم ملی تجلیل بعمل آمد. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار