سردار فرجی:

مردم به دنبال تداوم راه شهید رئیسی هستند

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مردم به دنبال تداوم راه شهید رئیسی هستند و نمی‌خواهند به قبل برگردند.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۸۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در نشست استاندار همدان با اصناف، بازاریان و معتمدین استان به مناسبت روز ملی اصناف که با حضور مسئولین استانی، مدیران و روسای اتحادیه ها و اصناف و بازاریان استان همدان در استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت اربعین سیدالشهدای خدمت و همراهان، آیت اله طه محمدی و تبریک روز ملی اصناف اظهار کرد: باید راه شهید رئیسی ادامه یابد چراکه دشمن فشارها و تحریم‌ها را بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه در دولت قبل ۱۲ هزار واحد تولیدی تعطیل شد، گفت: طی این سه سال ۸ هزار واحد تولیدی به عرصه تولید برگشت که از برکات دولت شهید رئیسی بود.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز کرد: در دوران کرونا روزانه ۷۰۰ نفر فوت می‌کردند و کسی اهمیت نمی‌داد اما با شروع دولت آیت الله رئیسی، کرونا در یک زمان چهار ماهه مدیریت شد و پایان یافت.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال تداوم راه شهید رئیسی هستند و نمی‌خواهند به قبل برگردند، عنوان کرد: در دولت‌های قبل دیپلماسی التماسی بود اما در دوران شهید رئیسی، شهید امیرعبدللهیان کارهای نیمه تمام شهید حاج قاسم سلیمانی را انجام داد که این اقدامات باید با صراحت بیان شود.

سردار فرجی با اشاره به پروژه شهرک پرواز گفت: شهرک پرواز یکی از اقداماتی است که مسئولین استان پیگیر هستند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز کرد: اصناف و بازاریان و همه مردم باید روز جمعه با حضور گسترده خود پوزه دشمن را به خاک بمالند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار