شهردار شاهرود: ظرفیت‌های کانون جوانان بسیج شاهرود باید استفاده شود

شاهرود_ شهردار شاهرود در بازدید از مجموعه کانون جوانان بسیج شاهرود بر استفاده از این ظرفیت بی نظیر برای تولید محتوا و بالابردن فرهنگ عمومی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۲۲
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج، شهردار شاهرود به مدت ۲ ساعت از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون جوانان بسیج شاهرود بازدید کرد.
در این بازدید که فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه شاهرود نیز حضور داشتند، سعید قربانی معاونت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود در این بازدید با بیان اینکه کانون جوانان بسیج شاهرود در دور‌های مختلف طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رتبه اول کشوری را کسب کرده است، افزود: این کانون ظرفیت بزرگی در حوزه فرهنگی ورزشی علمی جوانان دارد
وی ادامه داد: این کانون از همه نظر برای خانواده‌های شاهرودی هزینه‌ای و امنیت روانی خانواده‌ها محیطی عالی است
قربانی تصریح کرد: هدف ما در مجموعه کانون بالا بردن کیفیت آموزش و اثرگذاری در اخلاق رفتار فرزندان است.
وی ادامه داد: روز به روز برای کیفیت بالا و رشد مجموعه تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در راستای خدمت بهتر به مجموعه خانواده‌ها موثر باشیم.
محسن احمدی شهردار شاهرود با تشکر از زحمات و تاکید بر همکاری در تولید محتوا با توجه به ظرفیت‌های بالای کانون جوانان بسیج گفت: استارتاپ تعامل فرهنگی با این مجموعه بسیار مهم است و آمادگی حمایت و تعامل کامل را داریم.
محمد صحرایی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج نیز در این بازدید با ارائه گزارسی از ظرفیت‌های این مرکز در تولید محتوا‌های فاخر اظهار کرد: این مرکز ظرفیت بزرگی در سطح استان شهرستان و کشور دارد و در حوزه عفاف و حجاب کار‌های بسیاری را انجام داده اند.
وی گفت: در ساخت کلیپ‌های ۲ بعدی و ۳ بعدی ۹۰۰ دقیقه کار فرهنگی، مشارکت انتخابات، کودک و نوجوان، استکبار ستیزی و سیاسی تولید و ظرفیت‌های بالایی وجود دارد که می‌توان برای بالابردن فرهنگ عمومی جامعه استفاده کرد.

عکاس:محسن صنحتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار