قدرت امام جامعه مسلمین به امتش است

احمد ناصری موحد کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران از نظر پیدایش ،کیفیت و انگیزه با تمام انقلاب های دنیا متفاوت است.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۵۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین؛ احمد ناصری موحد در جمع کارکنان شرکت جمکو جوین اظهارکرد:خداوند یازده امام جهت هدایت بشر فرستاد ولی مردم امام را تنها گذاشتند و به خاطر عدم همراهی امت  امام جامعه‌ به شهادت رسید.قدرت امام مسلمین به امتش است اگر مردم امام جامعه و حتی امام  معصوم را یاری نکننداو کشته خواهد شد.

 وی ضمن مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های بزرگ‌ دنیا افزود: انقلاب اسلامی ایران از نظر پیدایش، کیفیت و انگیزه قیام با تمام انقلاب های دنیا  متفاوت است به طوری  که انقلاب اسلامی همچنان نسبت به مبانی واصول اولیه خود وفادار مانده ولی سایر انقلاب ها به دوره استبداد بازگشته اند.

ناصری موحد در ادامه بیان کرد: شهید سلیمانی ابرقدرت جبهه مقاومت بود و منجی مردم منطقه بلکه بشریت بود.او خودش را بدون چشم داشت مادی  فدای همگان کرد او کسی بود که اوباما التماس می کرد یا این ژنرال ایرانی گفتگو کند.

وی در پایان  با یاد آوری خدمات و دستاوردهای  ارزنده دولت  شهید رئیسی خاطر نشان کرد : شهید جمهور با نگاه "ما می توانیم " توانست ده هزار واحد تولیدی و کارخانه را احیا کند. واین رویکرد شهید رئیسی در جبهه ارزشی باید ادامه پیدا کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار