خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

رنگ باختن دشمنان با گام‌های منسجم ملت در انتخابات/تقارن «محرم» با بزرگترین رزمایش اقتدار ملی

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی گفت: مردم دارالمومنین شهرستان گرگان با گام‌های منسجم در «انتخابات»، بزرگترین رزمایش اقتدار ملی را به نمایش می‌گذارند و امید دشمنان را ناامید می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۷۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

رنگ باختن دشمنان با گام‌های منسجم ملت در انتخابات/تقارن «محرم» با بزرگترین رزمایش اقتدار ملی

سرهنگ پاسدار «محمود علیخانی» فرمانده سپاه گرگان عصر امروز در حاشیه مراسم آیین «سلام بر محرم» که در میدان شهرداری برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در گرگان اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌های شاخصی که در ایان ایام برگزار می‌شود می‌توان برگزاری آیین «سلام بر محرم»، «احلی من العسل» و «شیرخوارگان حسینی» اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه مراسمات سوگواری متعددی در تمامی مساجد شهرستان گرگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هیئت رزمندگان سپاه شهرستان گرگان به مدت 10 شب مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) را در ساعات ١٧ الی ١٩ و ٣٠ در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار می‌کند و مردم دارالمومنین می‌توانند در این مراسمات معنوی شرکت کنند.

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان ابراز کرد: پیام مراسم آیینی «سلام بر محرم» نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و احیای اسلام ناب محمدی است و این مراسم با همکاری شهرداری، شورای شهر و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان برگزار شد.

علیخانی مشارکت قوی و حداکثری مردم در انتخابات را همچون دژ مستحکمی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی دانست و افزود: در پانزدهم تیرماه، عاشقان ایران قوی با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی به خط خواهند شد و حماسه‌ای عظیم را خلق می‌کنند.

فرمانده سپاه گرگان با تاکید بر اینکه آخرین ایستگاه رقابت‌ها بر سر کرسی پاستور در روز جمعه آغاز می‌شود، اظهار کرد: مردم در روز جمعه کار نیمه تمامشان را تمام می‌کنند و خلق حماسه‌ای بزرگ ثابت خواهند کرد که همچنان پای کار انقلابند.

وی یادآور شد: مردم ما در ١۵ تیرماه با حضور چشمگیر و معنادار شان پای صندوق‌های رای، گفتمان شهیدجمهور که گفتمان خدمت و مردمی بود را تداوم می‌بخشند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار