خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد

فعالیت 50  آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش اطعام حسینی(ع) 

تبریز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از فعالیت 50 آشپزخانه برای طبخ و توزیع غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۸۰۰
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی با تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ایام محرم و صفر گفت: پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و هیئات مذهبی از ابتدای محرم آغاز و تا پایان صفر ادامه دارد.

وی افزود: در قالب پویش اطعام و احسان حسینی حدود  50  آشپزخانه با همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین اقدام به طبخ غذا و توزیع بین فقرا و نیازمندان می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به پویش احسان حسینی به عنوان یکی دیگر از پویش‌های کمیته امداد در ایام محرم و صفر گفت: پویش احسان حسینی در قالب توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان تحت حمایت انجام می‌شود و آماده دریافت نذورات خیرین و نیکوکاران هستیم.

وی خاطر نشان کرد: خیرین می‌توانند از طریق شماره گیری کد #041*8877* یا از طریق شماره کارت 6037991199515127  کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.

ملامهدی همچنین به پویش جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین اشاره کرده و گفت:  مردم نوعدوست و خیرین می‌توانند از طریق  سایت EKRAM.EMDAD.IR  و یا مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار