خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در روستای دهفول ۴ ساله شد

همدان-فاطمه حسینی عضو گروه جهادی شهدای دهفول و مسئول اجرای طرح سه شنبه‌های مهدوی در روستای دهفول با کمک همسر و خیرین و گروه جهادی شهدای دهفول این طرح را ۴ ساله کرد.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۱۷
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

فاطمه حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان نهاوند اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ در سطح روستای دهفول دو طرح سه شنبه‌های مهدی و خدمت به محرومین را  به کمک خیرین و گروه جهادی شهدای دهفول اجرایی کرده‌ایم و امسال چهارمین سالی است که هر سه‌شنبه این طرح را اجرا می‌کنیم .

وی افزود: در طرح سه شنبه‌های مهدوی غذای گرم تهیه و در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت روستا قرار می‌دهیم.

عضو گروه جهادی شهدای دهفول و مسئول اجرای طرح سه شنبه‌های مهدوی در روستای دهفول تصریح کرد: حسن طرح سه‌شنبه‌های مهدوی این است که خانواده‌های بی بضاعت روستا را شناسایی و به آنها خدمت‌رسانی می‌کنیم.

وی گفت: گروه جهادی شهدای دهفول ۶۷ نفر هستند که با کمک خیرین و کمک های مردمی کارهای جهادی انجام می‌دهیم.

حسینی افزود: طرح سه شنبه‌های مهدوی را سال ۱۴۰۰ با فرمانده پایگاه خواهران مطرح کردیم و  این طرح را از یک خانواده بی‌بضاعت ۵ نفره و در یک منزل آغاز و امروز به لطف خدا ۷۰ پرس غذای گرم به کمک خیرین تهیه و در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت روستا قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: همچنین در کنار این طرح بسته‌های معیشتی، گوشت و غذای گرم نیز تهیه و بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌کنیم .

عضو گروه جهادی شهدای دهفول و مسئول اجرای طرح سه شنبه‌های مهدوی در روستای دهفول بیان کرد: در کنار طرح سه‌شنبه‌های مهدوی یک هيئت راه‌اندازی کردیم که در شب‌های محرم به روضه‌خوانی و عزاداری می‌پردازیم.

وی اظهار کرد: برگزاری جشن‌های مذهبی، کمک به محرومین، ویزیت و تهیه داروی رایگان برای محرومین ، تهیه لباس و لوازم التحریر برای کودکان بی بضاعت از کارهایی است که در روستای دهفول به کمک خیرین و گروه جهادی شهدای دهفول انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها