خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

انفجار منزل مسکونی با یک مصدوم در همدان

همدان- روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: حادثه انفجار منزل مسکونی در میدان صنعت همدان یک مصدوم  برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۶۶
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه امروز یکم مرداد ماه وقوع انفجار در یک منزل مسکونی دو طبقه در میدان صنعت همدان به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی همدان گزارش داده شد و بلافاصله یک گروه عملیاتی از ایستگاه‌ شاهد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ابراز کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل با قطع برق و گاز واحد مسکونی، نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام و بلافاصله مصدوم این حادثه که  مردی ۵۰ ساله بود را از داخل ساختمان خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان افزود: در پی وقوع این انفجار، قسمت‌هایی از طبقه دوم تخریب و شیشه‌های ساختمان شکسته و خودروي پارک شده در جلوی منزل مسکونی نیز آسیب دیده بود

وی اظهار کرد: ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز نیز وقوع حریق گسترده در یک واحد مسکونی واقع در امید اکباتان از طریق سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، آتش‌نشانان خود را از ایستگاه‌ غدیر  به محل مورد نظر اعزام کردند.

محمدی عنوان کرد: با حضور آتش نشانان این حریق که درقسمت اتاق خواب یک منزل مسکونی  در واحد ششم یک بلوک رخ داده بود و شدت آتش به حدی بود که پنجره‌ها به بیرون زبانه می‌کشید به سرعت مهار و از سرایت آتش به سایر قسمت‌های واحد مسکونی و واحدهای دیگر جلوگیری به عمل آمد و به هیچ یک از ساکنین منزل مسکونی آسیبی نرسید.

وی بیان کرد: ساعت ۲۲ و ۱۹ دقیقه ۳۱ تیر ماه وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در شهرک ولیعصر(دیزج) از طریق سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان ، آتش‌نشانان خود را از ایستگاه‌ الوندبه محل مورد نظر اعزام کردند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان مطرح کرد: با حضور آتش نشانان این حریق که درقسمت اتاق خواب یک منزل مسکونی رخ داده بود، به سرعت مهار واز سرایت آتش به سایر قسمت های ساختمان جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه شهروندان نکات ایمنی در استفاده از لوازم گازی را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: شهروندان آگاه باشند که استفاده از وسایل گازسوز غیراستاندارد و استفاده از شیلنگ گاز بدون بست یا با طول زیاد می‌تواند سبب نشت گاز و عواقب جبران‌ناپذیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار