بررسی و رسیدگی به مباحث و مطالبات عشایر استان سمنان در اولویت است

بررسی و رسیدگی به مباحث و مطالبات عشایر استان سمنان در اولویت است
استاندار سمنان گفت: جلسه شورای عشایری استان در راستای بررسی و رسیدگی به موارد، مباحث و همچنین مطالبات عشایر استان به عنوان یک مبحث اولویت دار، با حضور معاون سازمان امور عشایر کشور برگزار شده است.
کد خبر: ۹۶۱۵۷۹۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای عشایری استان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان  گفت: از همراهی عشایر غیور و بزرگوار استان در عرصه های مختلف و برگزاری یادواره عشایر استان تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود: عشایر ایل سنگسر قدمتی بسیار طولانی داشته و از عشایر ریشه دار کشور هستند و طولانی ترین مسیر ایل عشایر کشور متعلق به عشایر سنگسر است.
هاشمی خاطر نشان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور شهید به استان، آیت الله رئیسی(ره) در سیاه چادر عشایر استان حضور یافته و اقدامات بسیار خوبی در حوزه عشایری برای استان به نتیجه رسید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست بیان داشت: امنیت عشایر استان در مسیر تردد برای جلوگیری از خطرات احتمالی و همچنین سرقت احشام، به صورت ویژه مَدنظر قرار دارد.
استاندار سمنان گفت: آبرسانی، بازگشایی جاده، پرداخت تسهیلات، حمایت های مختلف در حوزه های گوناگون بویژه آرد و نان، پرداخت اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده، تمهیدات لازم برای تخصیص نهاده های دامی و همچنین خرید دام زنده عشایر از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته در حوزه عشایر در استان بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار