خبرهای داغ:

مجمع مربیان حلقات صالحین پایگاه ها در سرخه برگزار شد

مجمع مربیان حلقات صالحین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران شهرستان سرخه در حوزه مقاومت کوثر (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۸۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مجمع مربیان حلقات صالحین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران شهرستان سرخه به همت تعلیم و تربیت در حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوطالب قلیچی مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قلیچی در جمع خواهران اظهار کرد: با توجه به جایگاه حضرت زینب (س) در واقعه کربلا و خطبه قرائی حضرت در کوفه و شام از یک سو و جو متشنج آن روزگار که بر علیه آنها بود، به نفع آنها به پایان رسید.

او با بیان اینکه با الگوگیری از این نقش می‌توانیم در امر تعلیم و تربیت رسالت بالایی داشته باشیم، افزود: مربیان باید در جهت کیفی سازی حلقات بسیار تلاش کنند. شناسایی مساله و حل آن از مهمترین وظایف مربی در مجمع مربیان است.

در ادامه مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت کوثر (س) با تاکید بر اهمیت ارسال گزارش ها و ثبت فعالیت ها گفت: با توجه به فعالیت آنها سامانه رصد و اشراف و امتیاز دهی انجام می‌شود.

او با بیان اینکه مربیان با فرماندهان همکاری لازم داشته باشند، تصریح کرد: آن ها بعنوان بازوهای توانمند در پایگاه هستند. برگزاری مجمع سرگروه ها در سطح پایگاه قوت قلب سرگروه هاست. همچنین نیازها و مشکلات آنها شنیده و برای حل آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار