مثبت سوژه/ الگو محوری؛ 

کتاب قصه‌های قرآنی نویسنده کودک کرجی به چاپ رسید

النا صفرلو نویسنده و شاعر که در سن ۴ سالگی علاقه خود را به نویسندگی ابراز کرد و در سن ۷سالگی جلد اول کتاب قصه‌های قرآنی النا ۱، را برای اولین بار به چاپ رساند.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۴۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، النا صفرلو نوجوان نویسنده کرجی، به انگیزه و مشوق خود در نویسندگی اشاره کرد و گفت: خانواده ام خوش حال بودند و درخواست داشتند کتاب‌های بیشتری بنویسم و مدام ایجاد انگیزه و تشویق ام می‌کردند، فکر می‌کنم، همین رمز موفقیت من است.
کتاب قصه‌های قرآنی نویسنده کودک کرجی به چاپ رسید
صفرلو افزود: بهترین خاطره از شعرگویی ام روزی بود که کتابم به چاپ رسید و بدترین خاطره ام از شعرگویی 
اینکه نمی‌توانستم به خوبی خوب نقاشی بکشم و قالب‌های شعری ام زندگی پیامبران است، زیرا کلاس‌های قصه‌های قرآنی را شرکت می‌کردم.

وی بیان کرد: من در سرودن شعر تحت تأثیر کتاب‌هایی از زندگی شهدا قرار گرفتم و این را مدیون خانواده و مدرسه خوبم هستم و لازمه که به همه هم سن و سالان خودم که علاقه به نویسندگی یا شعر دارند، اول باید ذاتی باشد و بعد باید نکات را یاد گرفت و تمرین کرد.

این نویسنده در پایان افزود: سروده‌هایم را به پیشنهاد معلمم به چاپ رساندم و به عنوان یک شاعر جوان انتظار دارم، نویسنده جهانی بشوم و کتاب‌های مفیدی بنویسم، با اینکه در جشنواره ۴۵سالگی دهه فجر و مسابقات دیگر برگزیده شدم، اما خواهش می‌کنم از نویسندگان حمایت کنید و کلاس‌هایی بگذارید که ما بتوانیم آموزش تخصصی تری ببینیم و کتاب‌های بیشتری بنویسیم و چاپ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار