مثبت سوژه/الگو محوری؛

داشتن روحیه‌ی پهلوانی و اخلاق حرفه ای، انگیزه ورزشکار نوجوان کرجی

قهرمان مسابقات بین المللی اتحادیه جهانی سبک شوتوکان به میزبانی ایران و دارنده مدال طلای کاراته بانوان گفت: انگیزه ام را در ورزش اول از همه دست یابی به قلب بزرگ و روحیه پهلوانی و داشتن جسم و ذهن قوی می دانم.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۶۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

نرگس صبوری قهرمان مسابقات بین المللی اتحادیه جهانی سبک شوتوکان به میزبانی ایران و دارنده مدال طلای کاراته بانوان، در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز گفت: انگیزه خودم را در ورزش اول از همه دست یابی و داشتن قلب بزرگ و روحیه پهلوانی و دوم داشتن جسم و ذهن قوی و سوم رسیدن به قهرمانی می‌دانم.
داشتن روحیه‌ی پهلوانی و اخلاق حرفه ای، انگیزه ورزشکار نوجوان کرجی
صبوری ادامه داد: برای ادامه دادن نیازی به انگیزه نیست فقط کافی است تا انجامش دهیم و نظم داشته باشیم، حتی زمان‌هایی که خسته هستیم و می‌خواهیم ورزش نکنیم فقط باید ادامه و انجامش دهیم، قطعا در این راه خیلی به زمین میخوریم و خیلی شکست‌ها را تجربه می‌کنیم، اما فقط باید ادامه داد.

وی خانواده خود را بهترین دوست و رفیق در پیمودن این مسیر دانست، افزود: بهترین خاطره‌ی ورزشی ام کسب مقام در مسابقات بین المللی و اردوگاهی است که به صورت تیمی و با هم باشگاهی هایم اعزام شدیم و آن‌جا بود که حس کردم پیشرفتی در درون خودم اتفاق افتاده است.

این ورزشکار همچنین اوقات فراغت خود را بیشتر به ورزش کردن، فیلم دیدن، گذراندن اوقات همراه با خانواده و دوستان سپری می‌کند و طرفدار ورزش کشتی و جودو نیز است.

وی از چگونگی کشف یک فرد قهرمان نیز گفت: روحیه ورزشی و پهلوانی و قلب بزرگ، آمادگی جسمانی بالا و به نظرم باید از بقیه ۱۰ پله جلوتر باشد، تا بتواند به عنوان یک قهرمان مطرح شود.

صبوری همچنین عدم رسیدگی مناسب مادی به ورزشکاران را از دلایل مهاجرت آنها به خارج از کشور دانست، بیان کرد: امیدوارم هر ورزشکار در زمینه و رشته ورزشی خود اول از همه پهلوانی و اخلاق ورزشی را پیش از هر چیزی بیاموزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار