مثبت سوژه/ الگو محوری؛

اراده باشد، قطعا همیشه یک راه پیدا می‌شود

قهرمان و مربی دوومیدانی گفت: علاقه‌ای که به ورزش دوومیدانی داشتم بیشترین انگیزه را برایم ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۹۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

زهرا احمدی قهرمان و مربی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز گفت: علاقه‌ای که به ورزش دوومیدانی داشتم بیشترین انگیزه را برایم ایجاد کرد.

اراده باشد، قطعا همیشه یک راه پیدا می‌شود

وی افزود: دوومیدانی را، چون از دوران دبستان به این رشته علاقه داشتم، انتخاب کردم و خداروشکر در خانواده ورزشی بودم و مانعی برای ورزش نداشتم، همیشه خودمان را برای هر رشته‌ی ورزشی محک می‌زنم، چون استعداد‌های در خودمان است ولی خودمان هم اطلاعی نداریم.

احمدی ادامه داد: سختی راه را مثل پله دیدم و یکی یکی طی کردم، چون واقعا به این رشته علاقه داشتم و اولین مسابقه ام را در سال۱۳۸۳ وقتی ده ساله بودم، رفتم و همیشه فکر می‌کردم در بهترین جایگاه ام، چون سخت تمرین می‌کردم حتی صدم ثانیه هم برایم با ارزش بود.

وی با اشاره به خاطرات خوب و بد خود در ورزش بیان کرد: بدترین خاطره ورزشی ام وقتی بود که من یک دونده سرعتی بودم و باید در مسابقه ده کیلومتر شرکت می‌کردم و بهترین خاطره ورزشی ام کسب بهترین رکورد کشوری در رشته دومیدانی پرش طول بود.

احمدی با بیان افتخارات خود عنوان کرد: کسب مقام اول منطقه استان لیگ وکشور و ۳۲ مدال دیگر از افتخارات است و یک فرد قهرمان باید با استعداد یابی و مسابقات پی درپی، در هر رده سنی شناخته شود، وقتی اراده باشد، قطعا همیشه یک راه پیدا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار