خبرهای داغ:
از دهم مرداد؛

تبریز میزبان نخستین دوره طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور

تبریز- رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری نخستین دوره طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۳۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سجاد پاکزاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این دوره طی دو هفته برای دانشجویان پسر و دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور در دو نوبت برگزار می شود که اولین نوبت آن از 10 مرداد با پذیرش دانشجویان پسر خواهد بود.
وی گفت: در این دوره حدود 400 دانشجو ثبت نام کردند که 200 نفر آن را دختران و 200 نفر دیگر را پیران تشکیل می دهند و دانشجویان ثبت نام و شرکت کننده ر دوره در 23 رشته هنری و 30 کارگاه حضور خواهند داشت.
 پاکزاد ادامه داد: کلاس های این دوره پس از افتتاحیه که 11 مرداد خواهد بود، از روز جمعه 12 مرداد و از سعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر در کارگاه هایی که به این منظور تجهیز شده ست آغاز می شود.
وی بازدید از مناطق دیدنی، اماکن تاریخی، موزه ها، اکران فیلم، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور در گلزار شهدا و مزار شهید آیت الله آل هاشم را از برنامه های تفریحی و جنبی این دوره برشمرد.
تبریز میزبان نخستین دوره طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور
پاکزاد برگزاری این دوره مهارتی را در دانشگاه هنر اسلامی تبریز فرصتی ذی قیمت برای ظرفیت های این دانشگاه در معرفی آن به دانشجویان و آشنایی آن ها در حوزه صناعی، صنایع دستی و چند رسانه ای عنوان کرد.
وی یکی از افتخارات دانشگاه هنر را وجود کارگاه های کارآفرینی آن دانست و اظهار کرد: هنر امری مهارتی و ذوقی است و آموختن آن در کارگاه های بی نظیر و اساتید مبرز این دانشگاه میسر است و همین امر موجب شده از نظر صناعی در سطح بالا قرار بگیرد.
پاکزاد اضافه کرد: دانشجویان در این دانشگاه پس از طی دروس پایه و آشنایی با مهارت ها و تجهیزات کارگاه ها به مهارت هایی دست می یابند که پس از اتمام دوره دانشگاهی می توانند با تکیه بر آن کارگاه هایی ایجاد و مشغول به کار شوند.
وی مچنین از وجود 90 کارگاه کارآفرینی در دانشگاه هنر اسلامی با 302 دانشجو در رشته های هنری آن خبر داد و گفت: ظرفیت هنر امروز همچون رسانه ظرفیتی مهم و قدرتمند است که تاثیر آن در جامعه عمیق بوده است بر همین اساس دانشگاه هنر در کنار آموزش و تربیت به رویکرد اتصال دانشگاه با جامعه نیز اهمیت بسزایی قائل است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار