برگزاری نشست هم‌اندیشی سپاه، اوقاف و اداره تبلیغات اسلامی کنگان

نشست هم‌اندیشی جمعی از فرماندهان و مدیران ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان با رؤسای ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۱۵۵
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

برگزاری نشست هم‌اندیشی سپاه، اوقاف و اداره تبلیغات اسلامی کنگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، عضویت فرماندهان پایگاه‌ها و امام جماعت مساجد در هیئت امنای مساجد، لزوم حضور روحانی به عنوان امام جماعت در مساجد و انتخاب مساجد برتر شهرستان به مناسبت روز جهانی مساجد از جمله مهم‌ترین مسائلی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
قرار است از میان تمامی مساجد شهرستان کنگان، دو مسجد از شهر بنک، دو مسجد از بندر کنگان و دو مسجد از بخش سیراف به عنوان مساجد نمونه در سطح شهرستان انتخاب شود که از این میان دو مسجد که شاخص‌های مورد نظر را داشته باشند به عنوان مساجد نمونه شهرستان به استان معرفی شوند.
اعضای هیئت امنا، روحانی، فرمانده پایگاه و فعالین پنج مسجد نمونه استان در همایش ۲ هزار و ۳۰۰ نفری که ۳۰ و ۳۱ مرداد به مناسبت روز جهانی مساجد در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
دارا بودن امام جماعت روحانی، فعال بودن مسجد در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اقامه نماز در سه وقت، پیگیری حل مسائل و مشکلات مردم و برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت از جمله مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب مسجد نمونه است.
این نشست با حضور حجت الاسلام محمّد مهدوی منش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه محمّد رسول الله (ص) و سرهنگ موسی حیدری جانشین فرماندهی این ناحیه مقاومت برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار