هیئت عزاداری کودکان در سرخه برگزار شد

عضو گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از برپایی هیئت عزاداری ویژه کودکان دختر همراه با برنامه های متنوع و اطعام حسینی در این پایگاه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۴۸
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم الحرام، هیئت کودکان و نوجوانان با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی و صرف نهار به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم عضو گروه فرهنگی این پایگاه مقاومت در حاشیه مراسم در گفتگو  با خبرنگار ما اظهار کرد: این روزها و همزمان با فرا رسیدن ماه محرم بسیاری از کودکان و نوجوانان به همراه والدین خود در مساجد، هیأت ها و تکایا حضور پیدا کرده و پای صحبت های مداحان و سخنرانان مذهبی می نشینند.

او افزود: اهل بیت(س) راهنمای همه هستند و بذر علاقه به اهل بیت از همان کودکی در فطرت پاک کودکان نهاده می‌شود و در همین راستا همزمان با این ایام برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری هیئت های عزاداری کودکان و پذیرایی از آنها و آموختن آموخته‌های دینی به آنان در پایگاه مطرح شد.

عضو گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه تصریح کرد: اهداف ما از اجرای این طرح ایجاد گرایش به فضای مذهبی، متناسب سازی فضا و محتوای هیئت جهت آشنایی با آداب حضور در مراسم مذهبی و ایجاد شرایط مناسب برای حضور کودکان در نظر گرفته شد.

ادهم ادامه داد: اجرای برنامه توسط نوجوانان گروه جهاد فرهنگی شهید ابراهیم هادی انجام و در پایان از عزاداران با اطعام حسینی پذیرایی شد.

او با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمه 4 در این پایگاه مقاومت گفت: با همکاری کارگروه های جهادی و یاری بانیان و خیرین، خرید نان به ارزش 4 میلیون ریال در جهت توزیع بین نیازمندان انجام شد.

عضو گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با اشاره به کمک مالی به ارزش 30 میلیون ریال، به بیمار جهت درمان بیان داشت: خرید یک راس گوسفند به ارزش 200 میلیون ریال و توزیع آن بین نیازمندان انجام و یک دستگاه گاز رومیزی به فرد نیازمند اهدا شد.

گفتنی است اعضای شورای این پایگاه مقاومت از حاجیه بسیجی این پایگاه دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار