به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان کشور؛

نمایشگاه راه کربلا در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برای بازدید علاقه مندان دایر گردیده است

به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)؛ نمایشگاه راه کربلا در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برای بازدید علاقه مندان دایر گردیده است. 
کد خبر: ۹۶۱۷۴۶۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
نمایشگاه راه کربلا در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برای بازدید علاقه مندان دایر گردیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)؛ نمایشگاه راه کربلا در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برای بازدید علاقه مندان دایر گردیده است. 

فرهنگ غنی عاشورا تأثیر بی‌بدیلی بر هنر، خصوصاً عکاسی گذاشته است؛ زیرا عکس و دیگر هنرهای تجسمی، ابزارهایی هنری و رسانه‌ای در خدمت مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام) هستند که مظهر کامل جمال و جلال الهی هستند؛ جمالی که زینب(سلام‌الله‌علیها) در روز عاشورا دید و با بیان «و ما رأیت إلا جمیلاً» بر آن گواهی داد. نگاه هنرمند مسلمان و متعهد نیز در پی ثبت زیبایی و بیان تصویری آن است. 

حرکت در مسیر عاشقی به اراده و همت نیاز دارد. نمایشگاه حاضر، بیــان تصویــری و انعــکاس هنــری تلاش عاشـقان مکتـب سیدالشـهدا(علیه‌السلام) در ایـام محرم و

اربعیـن اســت و کوشــش شــده اســت روایتی تصویــری از جلوه‌هـای ارادت و شور و شـوق دلباختـگان حضرت اباعبـدالله(علیه‌السلام) به تصویر کشـیده شـود. گرچه تمـام این جلوه‌ها و آنچه از قلب این هنرمندان مخلص می‌گذرد، از دریچـۀ دوربین‌ها قابـل ثبـت نیسـت، اما. مجموعۀ پیش رو حاصل نگاه متفاوت و ویژۀ عکاسان آیینی است، و قطره‌ای از دریای بی‌کران عزاداری های محرم و صفر است .

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به دانشگاه جامع انقلاب اسلامی مراجعه نمایند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار