خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

مردم باید فرماندهان سپاه و بسیج را مرجعی برای حل مشکلات خود بدانند

سردار معروفی با بیان اینکه فرماندهان سپاه و بسیج باید آخرین نفراتی باشند که از مصلی‌های نماز جمعه خارج می‌شوند و مردم باید بتوانند مشکلات خود را با آنها مطرح کنند، گفت: مردم باید فرماندهان سپاه و بسیج را مرجعی برای حل مشکلات خود بدانند.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۲۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سردار «معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز سه‌شنبه (۹ مرداد) طی سخنانی در دومین روز نشست دبیران اشراف سپاه‌های استانی گفت:  هدف داعش از حمله به عراق از بین بردن زیرساخت های شیعیان این کشور بود؛ در چنین شرایطی شهید سلیمانی از امام خامنه‌ای مدظله‌العالی برای راه اندازی بسیج مردمی عراق کسب تکلیف کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی کاری کرد که علمای شیعه و سنی عراق در کنار هم بنشینند و فتوای تشکیل حشدالشعبی را صادر کنند؛ خون سنی، شیعه و مسیحی عراق در حشدالشعبی با همدیگر ممزوج شد و داعش را شکست داد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، با بیان اینکه بسیج در زمره هیچ طیف، جناح و دسته‌بندی سیاسی قرار نمی‌گیرد بلکه متعلق به انقلاب و تمام ملت است، گفت: بسیج با همه دولت‌ها کار می‌کند چرا که متعلق به مردم است؛ همانگونه که در دو سال اوج شیوع کرونا، بسیاری در خانه ماندند اما بسیج و سپاه در کف میدان حاضر شد.

سردار معروفی در ادامه، با بیان اینکه فرماندهان سپاه و بسیج باید آخرین نفراتی باشند که از مصلی‌های نماز جمعه خارج می‌شوند و مردم باید بتوانند مشکلات خود را با آنها مطرح کنند، گفت: مردم باید فرماندهان سپاه و بسیج را مرجعی برای حل مشکلات خود بدانند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به مسئولان اشراف سپاه‌های استانی توصیه کرد که بر اجرای فرمان اعتلای بسیج،‌ تمرکز، دقت، مراقبت و وسواس داشته باشید.

سردار معروفی با بیان اینکه چنانچه فرمان اعتلای بسیج به نحو کامل و صحیح عملیاتی شود، بسیج به داخل خانه‌های مردم خواهد رفت، گفت: ما باید به نقطه‌ای برسیم که یادواره‌های‌ شهدا را به «رهواره» تبدیل کنیم و فرهنگ بسیج را به داخل خانه‌های مردم ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار