به بهانه صدور پیام امام خامنه ای به گروههای جهادی بسیج:

جهادگران بسیجی؛ فرصت طلایی برای دولت‌ها

غلامرضا ترابی در یادداشتی بمناسبت سالروز صدور پیام مقام معظم رهبری خطاب به گروههای جهادی بسیج آورده است گروه‌های جهادی یک فرستند که جز خدمت به مردم هدف دیگری نداشته و دولت‌ها از این فرصت بهره بگیرند.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۸۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶

 

 

یادداشت/غلامرضاترابی

..اگر ادعا کنیم رشد و توسعه چشمگیر مناطق مختلف کشور، پس از انقلاب اسلامی مرهون روحیه انقلابی، دلسوزانه و جهادیست ادعای گزافی نیست.

 ملت ایران اسلامی هم در دفاع و هم در سازندگی با روحیه ای پرتلاش و البته کم توقع و فقط برای رضای خدا به انقلاب و اسلام خدمت کرده است.

 چه آن روز که جهاد سازندگی میدان‌دار این تفکر انقلابی بود و چه امروز که بسیج سازندگی پرچم‌دار است هر دو به دنبال عدالت گستری و خدمت رسانی به مردم بوده و هستند.

حضور گسترده جوانان و نوجوانان در بحران‌ های طبیعی و غیر طبیعی از سیل و زلزله و طوفان گرفته تا جنگ و آتش و بوران، آنگاه که دل به میدان خطر می‌زنند و روزها بلکه هفته‌ها از خانواده دور می‌شوند به عشق اینکه لبخندی را بر لبان هموطنی بنشانند، با چه معیار مادی قابل سنجش است!؟

 آنان که در بهترین لحظات زندگی خود به یاری هموطنانمان می‌شتابند و تا زانو به گل می‌روند تا غبار غم را از صورت هم‌وطن خود بزدایند برای اینکه دامن مادر ایرانی گلی نشود، با چه مشوق مادی به میدان خدمت و جهاد آمده اند؟

 آری این همان روحیه انقلابی و جهادیست که اگر مقدس نبود آن جهادگر هم چه بسا مانند بسیاری به زندگی روزمره خود مشغول بود و چه به نیکی رهبر عزیز انقلاب خطاب به گروه‌های جهادی فرمودند: کارتان با ارزش است 

 

و حقیقتا چه فرصت بی‌بدیلی در خدمت دولت‌های نظام اسلامی است که مانند آن را در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که دارای این فرصت‌های طلایی باشند و بی‌تردید اگر دولت‌ها از این فرصت‌ها بهره گیرند قطار پیشرفت و آبادانی در کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت کما اینکه دولت سیزدهم این فرصت را به خوبی شناخت و از آن برای انتفاع مردم بهره جست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار