مسئول کانون وابستگان سپاه عاشورا:

دفاع مقدس سرمایه ماندگار انقلاب اسلامی است

تبریز- مسئول کانون وابستگان سپاه عاشورا در همایش مودت وابستگان سپاه میانه از دفاع مقدس به عنوان عملی مقدس یاد کرد و گفت: دفاع مقدس سرمایه ماندگار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۷۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، محمود چمنی با یادآوری اینکه پاسداران، زندگانی راحت و زرق و برق دنیا را رها کرده و با انتخاب زندگی شهادت‌گونه، حماسه دفاع مقدس را خلق کردند، متذکر شد: دفاع مقدس، سرمایه ای است که هر چه پیروزی پس از آن داریم از برکت آن است و این سرمایه سرمایه ای جاویدان است.

   وی با اشاره به رشادت‌های بی‌بدیل شهدا از شهید سلیمانی به عنوان اسوه‌ای ماندگار از این شهدا یاد کرد و اظهار داشت: ویژگی اصلی شهید سلیمانی نگاه او به امامین انقلاب بود و آنچه او را برای تاریخ الگو کرد، خدایی بودن او و راهش بود.

   چمنی با بیان اینکه امروز مشکل تورم و گرانی یکی از بزرگترین مشکلات گریبانگیر مردم است، از وفاداری مردم ایران به انقلاب تجلیل کرد و افزود: ملت ایران در طول چندین دهه انقلاب همواره با توطئه‌ها و مشکلات عدیده ناشی از تحریم‌ها و فشارهای دشمن، درگیر بوده‌اند اما با حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف انقلاب و تشییع پیکر شهدا، وفاداری خود به انقلاب را ثابت کرده‌اند.

   وی در پایان تلاش‌هایی که برای رفع مشکلات خانواده‌های وابستگان سپاه صورت گرفته است، تشریح کرد.

   همایش مودت وابستگان سپاه میانه با شرکت خانواده‌های وابستگان در حسینیه رزمندگان اسلام میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار