درخشش دانشگاهیان علوم پزشکی گناباد در دوازدهمین جشنواره فرهنگی نظام سلامت (سیمرغ)

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی گناباد از درخشش کارکنان در دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت (سیمرغ) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۰۴
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد،حسین توکلی ثانی با اعلام این خبر گفت: آئین اختتامیه بخش‌های مختلف دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت کشور(سیمرغ) از دوم لغایت پنجم مردادماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: خانم‌ها اعظم خزاعی و طاهره توسلی زنده جان توانستند رتبه دوم کشوری بخش کارکنان و فارغ التحصیلان در رشته نمایشنامه نویسی این جشنواره را کسب نمایند. توکلی ثانی اظهار کرد: خانم بهجت داودی نیز رتبه اول بخش ملی در رشته فیلمنامه نویسی را از آن خود کرد.

وی افزود: همچنین خانم‌ها آیدا مزاری در رشته نقاشی، حانیه پودینه در رشته فیلمنامه نویسی و مبینا رجائی در رشته نقاشی دیجیتال در بخش دانشحویان علوم پزشکی کشور به عنوان برگزیده و راه یافته به مرحله کشوری بودند.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه تصریح کرد: تعداد ۲۵۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در دوازدهمین دوره از این جشنواره شرکت نموده بودند که منجر به ثبت ۳۸۵ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره و حدود ۱۰۰ اثر نیز به صورت مستقل در بخش کتابخوانی شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار