خبرهای داغ:
مثبت سوژه

پرداخت بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات به طرح اشتغالزایی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رومشکان گفت: ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام در عرصه‌های دامپروری، صنایع دستی، خیاطی و پنل‌های خورشیدی در راستای طرح‌های اشتغالزا، پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۳۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

سرهنگ علی بازوند در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان، گفت: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور در همه عرصه‌ها ومیدان‌ها، که می‌تواند در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سازندگی و … حضوری فعال و مؤثر داشته باشد.

وی با بیان اینکه دو دهه از آغاز فعالیت گروه‌های جهادی بر اساس رهنمود‌های رهبر انقلاب می‌گذرد، افزود: تفکر انقلابی در سراسر کشور گسترده شده، گواه این ادعا تشکیل ۴۵ هزار گروه جهادی در سراسر کشور و ۹۷ گروه جهادی در شهرستان رومشکان و خدمات‌رسانی آنها در عرصه‌های عمومی و تخصصی به ولی‌نعمتان انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رومشکان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۸ با جهادگران و ارائه پیام ۹ بندی و در واقع تعیین خط مشی جهادگران بسیج توسط ایشان، بیان داشت: برگزاری رزمایش سراسری در کشور از تاریخ ۱۰ تا ۱۹ مردادماه ثمره چراغ راهی است که توسط حکیم فرزانه پیش‌روی جهادگران قرار گرفته است.

سرهنگ بازوند در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، عنوان کرد: افتتاح واحد‌های مسکن مددجویان، مرمت و بازسازی خانه‌های محرومان و تکمیل آنها، توزیع ۱۰۰ تن سیمان، ساخت ۲۰ چشمه سرویش بهداشتی، آبرسانی از خط لوله شورا به کهریز به طول ۸ کیلومتر با همکاری آب و فاضلاب، تهیه شد.

 وی به دیگر فعالیت گروه ههای جهادی رومشکان پرداخت و گفت: توزیع کمک‌های مومنانه در طی چندین مرحله در طول سال، تامین و اهدا ۵۰ سری جهیزیه با مشارکت با کمیته امداد امام خمینی(ره) به نوعروسان شهرستان، توزیع غذای گرم و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار مطهر شهدای والامقام، برپایی یادواره‌های خانگی شهدا، پرداخت ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام در عرصه‌های دامپروری، صنایع دستی، خیاطی و پنل‌های خورشیدی در راستای طرح‌های اشتغالزا، از فعالیت جهاد گران بسیجی است.

بازوند در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و مسئولان شهرستانی پای کاریادآور شد:  ویزیت رایگان دام و طیور، آموزش کشاورزان با همکاری اداره جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی از جمله اقدامات انجام شده  جهاد گران بسیجی بود که در همه امور حضور پررنگ دارند.

وی برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجمع جهادگران، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، پزشکی و کشاورزی به صورت همزمان در ۴ روستا به صورت پایلود از جمله فعالیت‌های در دست اقدام در طول ۱۰ روز رزمایش عنوان داشت.

فرمانده سپاه ناحیه رومشکان ، در پایان  ازتمامی  گروه‌های جهادی، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، فرماندهان حوزه و بسیجیان شهرستان تقدیرکرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار