خبرهای داغ:
مثبت سوژه

شناسایی دانش آموز ان نخبه با اجرای طرح شهید بهنام محمدی

مربی طرح شهید بهنام محمدی مدرسه راهنمایی ریحانه دورود گفت: ۱۰۰ دانش آموز را در مدرسه شناسایی که از بین این ۱۰۰ نفر، ۳۰ دانش آموز با استعداد و نخبه را جذب پایگاه نمودیم.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۰۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

زینب سالاروند مربی طرح شهید بهنام مدرسه راهنمایی ریحانه در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان گفت: سه سال بعنوان مربی  طرح شهید بهنام محمدی در مدرسه ریحانه شهرستان دورود، فعالیت دارم  . و توانستم بعنوان مربی طرح با دانش آموزان کار کنم و دانش آموان تراز انقلابی را در پایگاه  جذب کنم.

 وی اظهار داشت: طرح شهید بهنام محمدی طرحی است که در مدارس  راهنمایی اجرا می شود.

سالاروند هدف طرح شهید بهنام را جذب دانش آموزان تراز انقلابی، اهل فکر و دیندار عنوان کرد و افزود: ما در طرح شهید بهنام دانش اموزانی را که از نظر علم دارای استعداد بالایی باشند، شناسایی و آنها را  جذب پایگاه کنیم.

این مربی خاطرنشان کرد: درطول سه سالی که من در مدرسه ریحانه فعالیت دارم  به لطف خدا تعدادی حلقه تشکیل دادیم و متربیانی که در مدرسه بودند طبق گام هایی که ما در مدرسه انجام دادیم توانستند یاد بگیرند، ودستور العمل هایی را که در اختیارشان قرار دادیم زیر نظر ما جذب پایگاه شدند و برای خودشان حلقه هایی رو تشکیل بدهند. 

وی یاد آور شد: با توجه به گزارش کارهایی که ما در مدارس انجام دادیم از لحاظ مالی نیازمند به حمایت از این طرح هستیم که بتوانیم طرح شهید بهنام را به نحو احسنت اجرا کنیم.

مربی طرح شهید بهنام در ادامه تصریح کرد: در مدرسه راهنمایی ریحانه  توانستیم   ۱۰۰ دانش آموزرا  شناسایی که از بین این ۱۰۰ نفر، ۳۰ نفراز دانش آموزانی که دارای استعداد بالا یا نخبه بودند از طریق طرح شهید بهنام ،جذب پایگاه کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار