فرمانده سپاه میانه:

جبهه مقاومت با شهادت رهبرانش، سست و متزلزل نمی‌شود

  تبریز- فرمانده سپاه میانه در جمع تجمع‌کنندگان در محکومیت ترور رهبر حماس، گفت: دشمن به زعم غلط خود فکر می‌کند که جبهه مقاومت را با ترور رهبرانش می‌تواند سست و متزلزل کند اما مقاومت با این خون‌ها قوی‌تر، مقتدرتر و مصمم‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۷۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، محمد بیرامی اظهار داشت: این‌گونه ترورها، ارمغان تمدن غرب به جهانیان است که چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را آشکارتر می‌کند اما جبهه مقاومت استوار به فرد نیست بلکه یک جریان قوی است که تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی از پای نخواهد نشست.

 وی با بیان اینکه کشتار کودکان و زنان بی‌گناه و مظلوم غزه، صحنه سوزناک عاشورا را ملموس‌تر کرده و وجدان‌های آگاه جهان برای دفاع از مظلومان را بیدارتر می‌کند، تصریح کرد: چهره زشت و منحوس رژیم صهیونیستی و قساوت قلب آنها بر کسی پوشیده نیست و این قساوت قلب، درهای خیر را به روی او بسته و درهای تمامی شرها را به رویشان گشوده است.

  فرمانده سپاه میانه از شهید اسماعیل هنیه به عنوان شهید امت اسلام و راه قدس یاد کرد و گفت: شهید هنیه و خانواده‌اش با اعتقاد راسخ تا لحظه شهادت در راه دفاع از حقوق فلسطین ایستادگی کردند و با شهادتشان به فوز عظیم رسیدند.

 بیرامی ولایت را رکن اصلی اسلام و نظام معرفی کرده و متذکر شد: شهادت‌ها، مبارزه‌ها و مقاومت‌ها باید برای حفظ و حراست از ولایت باشد و اگر ذره‌ای از مسیر ولایت منحرف شویم، آسیب‌پذیر خواهیم بود.

 وی با اشاره به آوارگی قوم یهود در طول تاریخ و دشمنی همیشگی آنان با اسلام، آرامش مردم جهان را منوط به نابودی این رژیم منحوس صهیونیستی دانست و اظهار امیدواری کرد: امروز صدای شکستن و اضمحلال غرب بوضوح شنیده می‌شود و ان‌شاءالله با ظهور حضرت ولی عصر(عج) بساط کفر و ظلم در جهان برچیده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار