مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد:

جایگاه‌های عرضه سوخت آماده خدمت‌رسانی به زائران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۱۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، جهان‌بخش نوکانی در جلسه‌ای با انجمن صنفی جایگاه‌داران منطقه کردستان در سنندج اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه مرز باشماق برای سومین سال متوالی میزبان زائران اربعین است، هماهنگی با دستگاه‌های متولی برای ارائه خدمات جانبی و سوخت‌رسانی مطلوب به زائران تردد در مرز انجام شد.

وی افزود: باتوجه‌به قرارگرفتن منطقه کردستان در مسیر استان‌های کرمانشاه و ایلام، این منطقه به‌عنوان معین، آمادگی کافی را برای ارائه خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مجاری عرضه در مسیر‌های سقز، دیواندره، بیجار، زنجان، سنندج، کامیاران و کرمانشاه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: در این ایام بازرسان شرکت با بازدید‌های منظم و غیرمترقبه نسبت به در مدار بودن این جایگاه‌ها اقدام و کارت‌های اضطراری را برای سوخت‌گیری مطمئن و بدون مشکل اتوبوس‌های زائرین در اختیار جایگاه‌داران قرار می‌دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار