امام‌جمعه قبای بهاران مریوان:

حمله جنایت و ترور شهید هنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند

امام‌جمعه قبای بهاران مریوان گفت: بی شک ترور شهید هنیه توسط رژیم غاصب اسرائیل با حمایت استکبار جهانی صورت‌گرفته است و قطعاً این جنایت بی‌پاسخ نخواهند ماند.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۱۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

ماموستا امجد محمودی امام‌جمعه قبای بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و محافظ وی را تسلیت گفت و تأکید کرد: بی شک این حمله توسط رژیم غاصب اسرائیل با حمایت استکبار جهانی صورت‌گرفته است و قطعاً این جنایت بی‌پاسخ نخواهند ماند.

ماموستا محمودی در ادامه سخنان خود شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه را نیز به خانواده محترم این شهید و ملت‌های محور مقاومت تسلیت گفت.

وی بیان داشت: استکبار جهانی و رژیم کودک کش فلسطین چندین سال متوالی است که دنبال به‌شهادت‌رساندن مسئولان حساس هستند و آنان را رصد می‌کردند و چند ماه قبل چند نفر از اعضای خانواده شهید هنیه به شهادت رسیدند.

امام‌جمعه قبای بهاران مریوان افزود: با به شهادت رساندن شهید هنیه هیچ خللی در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد شد و به کمک خداوند متعال شهادت دکتر هنیه زمینه‌ساز آزادی قدس شریف و تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

وی گفت: درگیری در فلسطین و سرایت‌دادن آن به سایر سرزمین‌های اسلامی از اقدامات و اهداف شوم اسرائیل است؛ ولی جبهه مقاومت و کشور‌های حامی آن هیچ‌وقت در جنگ با اسرائیل و حامیان آن دست‌بردار نیستند و کوتاه نمی‌آیند.

ماموستا محمودی در پایان خاطرنشان کرد: شهادت شهید هنیه را به ملت مظلوم و مقتدر فلسطین، جبهه مقاومت، حماس و نیز به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه حامی ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و خواستار شناسایی عاملان و اشد مجازات را از نیرو‌های امنیتی و سربازان گمنام و قوه قضائیه خواهانم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار