خبرهای داغ:

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سلسله در پی شهادت اسماعیل هنیه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سلسله در پی شهادت اسماعیل هنیه پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۰۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سلسله در پی شهادت اسماعیل هنیه پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ «آل‌عمران ۱۶۹» شهادت فخر اولیا است و لباسی است زیبا که فقط بر قامت عاشقان استوار آید.

دهم مرداد مصادف است با شهادت اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس که از رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی در تهران به شهادت رسید. تردیدی نیست که رژیم صهیونیستی اسماعیل هنیه یکی از رهبران شجاع و برجسته محور مقاومت ضدصهیونیستی را به زعم خود حذف کرده است.

 اما واقعیت آن است که بوستان مقاومت چونان اسماعیل هنیه بسیار دارد که در برابر اشغالگران صهیونیست و زیادی‌خواهی آنها و حامیان و اذنابش استوار ایستاده‌اند و تردیدی نیست تا اشغالگران صهیونیست هستند بوستان مقاومت انبوهی از اسماعیل هنیه ها را خواهد شد.

خون پر برکتش مهر باطلی بر موجودیت این رژیم خبیث و سفاک خواهد زد انشالله.

 شهید هنیه تا زنده بود به تکلیف خدایی خویش در جهاد عمل کرد و پاداش این مجاهدت فی سبیل‌الله را نیز با پوشیدن لباس شهادت دریافت کرد.

رضوان خدا بر او باد. بسیج دانشجویی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سلسله این جنایت فجیع را با شدیدترین عبارات ممکن محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌المللی، سازمان‌های حقوق بشری و تمامی دولت‌های عدالت‌جو و صلح‌طلب می‌خواهیم که به وظیفه انسانی و اخلاقی خود در مقابل این جنایات واکنش نشان دهند و اقدامات عملی و مؤثری برای متوقف کردن سیاست‌های تجاوزکارانه و اشغالگرانه رژیم صهیونیستی به کار گیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار