اعزام بیش از 100 گروه جهادی به مناطق کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه فتح از اعزام 100 گروه جهادی به مناطق کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد در قالب رزمایش فاطمی 4 خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۶۰۴
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در جلسه توجیهی رزمایش فاطمی 4 با حضور مسئولین سازندگی نواحی تابعه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل بسیج سازندگی سپاه فتح برگزار شد.

حجت الاسلام حرمت کیش مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه فتح در این نشست توجیهی در مورد آخرین تغییرات سامانه اطلس جهادی، ثبت نام گروههای جهادی و تخصصی کردن گروههای جهادی مطالبی را بیان کرد.

وی اعزام بیش از 100 گروه جهادی به مناطق کم برخوردار استان، اعزام گروههای مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مناطق هدف ، تعمیر و مرمت بیش از 100 مدرسه طی ایام تابستان امسال و تکمیل و مرمت منازل معسرین را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده گروههای جهادی در رزمایش فاطمی 4 و تابستان 1403 اعلام کرد.

 همچنین در این نشست چگونگی اجرای رزمایش فاطمی 4 در سطح استان و نقش نواحی و شهرستانهای تابعه بررسی و برنامه های مهم این رزمایش نیز مصوب شد. گفتنی است این رزمایش از تاریخ 9 مرداد 1403 لغایت 19 مرداد 1403 در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار